Stambokförd verksamhet???

H

Helben

Sitter här och ska fylla i registreringsansökan till SKK för min Eskils första kull. Undrar nu vad stambokförd verksamhet betyder. Sökte på skk.se men där hittar jag ingen förklaring :(

Eskil är inte utställd men har godkända viltspårs- och grytprov i grythundklubbens regi. Duger det som stambokförd verksamhet?

Sv: Stambokförd verksamhet???

Sitter här och ska fylla i registreringsansökan till SKK för min Eskils första kull. Undrar nu vad stambokförd verksamhet betyder. Sökte på skk.se men där hittar jag ingen förklaring :(

Eskil är inte utställd men har godkända viltspårs- och grytprov i grythundklubbens regi. Duger det som stambokförd verksamhet?

Var det officiella prov så räknas de.

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 119
Senast: valpköpare
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 544
Senast: IngelaH
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 544
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 515
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka