Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej!
Ni stallägare som har inakoderingar som ska lämna bort hästen tillfälligt några veckor som tex inridning, inkörning m.m
Hur gör ni med stallhyra då? Ni som har fullinakodering. Ägaren betalar inget ? Betalar halva hyran? eller ja... hur resonerar ni?
tack för svar =)
Man brukar ju inte ha en hyra som inkluderar mat och service när man hyr lägenhet hellerMan betalar full hyra oavsett om man har häst där eller inte. Man har ju boxen som sin och den är inte tillgänglig att hyra ut. Man betalar ju inte mindre hyra för sin lägenhet om man reser bort några månader.
Man brukar ju inte ha en hyra som inkluderar mat och service när man hyr lägenhet heller
Man brukar ju inte ha en hyra som inkluderar mat och service när man hyr lägenhet heller
Hej!
Ni stallägare som har inakoderingar som ska lämna bort hästen tillfälligt några veckor som tex inridning, inkörning m.m
Hur gör ni med stallhyra då? Ni som har fullinakodering. Ägaren betalar inget ? Betalar halva hyran? eller ja... hur resonerar ni?
tack för svar =)
när mitt sto skulle åka i väg och föla så betalade jag halva kallhyran till stallägaren för jag ville ha kvar boxen.efter avvänjningen skulle hon hem och fölet åkte till lösdrift.