Stallgarderober?

S

Strumpan_20

Har utan lyckat resultat försökt hitta begagnade garderober att ha i stallet... Funderar nu på att köpa nya istället... Såg för ett tag sedan annons där nya garderober kostade ca. 400:- men har glömt var... Något tips?

Byggde min egen av brädor och plyfa. Tyckte inte att det fanns någon vettig lösning på marknaden. Nu får jag plats med allt, snyggt och prydligt.

Nanne/ :banana:

Kolla under bortskänkes i Blå Börsen (den finns på nätet oxå). där brukar det alltid finnas kul saker.

Blev det billigare än att köpa en färdig garderob? Tar det lång tid att snickra ihop? *nyfiken*

För mig vart det billigare, samt att jag fick plats med allt jag ville, hållar för lindor, plats med stövlar, en stor sjukvårdslåda i eget fack. Hängare för bett och reflexer. För en gångs skull behöver jag inte rota bland en massa andra saker för att hitta. Skåpet blev mycket stadigare, tål att flyttas många gånger. Jag snickrade av och till i 14 dagar"kvällar" Fick göra om lite lösningar på vägen. Det kostade mig ca 400kr mede mtrl.

Nanne/ :banana:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 344
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 875
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 975
Senast: Squie
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 976
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar