Stallgång eller box?

Sv: Stallgång eller box?

Som någon skrev så har jag inte sett många boxar som inte varit fyrkantiga, men några har jag sett...

Sen får jag väl säga att långt ifrån alla fyrkantiga boxar jag sett varit rektangulära, kvadratiska boxar är rätt så vanligt...
 
Sv: Stallgång eller box?

Ja jag vet som sagt inte vad jag tänkte på :confused: Haha.. Hästen står ju idag i en fyrkantig box ;)
 
Sv: Stallgång eller box?

Bara allt är solklart i ens egna huvud så räcker väl det? :D

(fram till att någon annan ska sätta ens planer i verket då förstås, om man inte ska göra det själv.... ;) )

Kul att få bygga eget o få det som man vill ha det! :)
 
Sv: Stallgång eller box?

din sista lösning tror jag på! Där det blir lite smalare i stallgången kan du ju sätta uppbindningskrokar, då lär det inte upplevas så mkt att det smalnar av. Jag har byggt eget stall, eller ja, rivit ut en ladugård, tagit bort taket o byggt ny inredning. Tyvärr kan inte jag ha spolspilta, men det hade varit guld värt! Så vad du än gör, tumma inte på den! Dock behöver den inte vara av deluxe storlek, huvudsaken är att den är ganska lång så du inte får massa vatten i din vanliga stallgång.
 
Sv: Stallgång eller box?

Nä duschen är som helig, den ska jag ha!! Efter att bara jobbat i travstall hela mitt liv så förstår jag inte ens hur man kan ha häst utan dusch :p:D

Jag har bestämt mig för att sista alternativet blir det som jag ska ha. Känner mig väldigt nöjd med det. Det enda som är negativt är att jag inte får de fronterna som jag kollat ut :cry: Men med detta alternativ blir det att mura och köpa dörrar istället. Det blir nog bra det med. :)
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 026
Senast: Freazer
·
Anläggning Hej på er alla! Nu vet jag inte om jag skriver i rätt ”avdelning” men hoppas det blir bra ändå. Jag har nyligen flyttat till en gård...
2
Svar
24
· Visningar
3 582
Senast: skogaliten
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 272
Senast: Ajda
·
Anläggning står i ett dilemma, har blivit erbjudit en stallplats i ett stall som är närmare mitt hem & även har mycket positiva saker med sig men...
2
Svar
29
· Visningar
5 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hovbensfraktur
  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp