Stallbilder

• Gnägg
  • Trådstartare Trådstartare millus
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 780

millus

Trådstartare
Jaha, så var det dags för millus att bygga nytt stall. Kan ni inte lägga in stallbilder hur det ser ut hos er? Gärna amatörsnickrade stall!

Jag rekommenderar dig att haka på i denna tråden under hästmänniska! Finns mängder av bilder i del 1 också.
http://www.bukefalos.com/threads/snackistrad-eget-stall-gard-del-2.1427050/

Men här är ett par bilder på mitt stall i alla fall :) Byggt det mesta själv tillsammans med sambon.

img_4276.jpg

img_42800.jpg

img_4282.jpg

Jag rekommenderar dig att haka på i denna tråden under hästmänniska! Finns mängder av bilder i del 1 också.
http://www.bukefalos.com/threads/snackistrad-eget-stall-gard-del-2.1427050/

Men här är ett par bilder på mitt stall i alla fall :) Byggt det mesta själv tillsammans med sambon.

img_4276.jpg

img_42800.jpg

img_4282.jpg
Herregud vad fint! Så fint kan inte jag göra. Jag behöver bygga provisoriskt då jag ska flytta till en gård där det finns en gammal laggård. Jag måste liksom bo in mig ett tag för att veta hur jag vill göra. Tack för länken till den andra tråden!

Herregud vad fint! Så fint kan inte jag göra. Jag behöver bygga provisoriskt då jag ska flytta till en gård där det finns en gammal laggård. Jag måste liksom bo in mig ett tag för att veta hur jag vill göra. Tack för länken till den andra tråden!

Nämen tack! :) Ingenting är omöjligt ska du veta, det såg ut såhär från början!
img_2463.jpeg

Liknande trådar

Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 470
Senast: WildHorse
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 599
Senast: 13579vas
·
Hästmänniskan Hej! Jag är i processen att börja leta lite jobb inom hästnäringen, jobbar just nu på Ridskola. Men känner att det är dags för något...
Svar
2
· Visningar
495
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 955

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka