Stallägare ansvar?

Blev visst en fortsättning men fick som avslut min skadade häst flyttad bak ryggen på mig från sjukhage till slipprig gräshage. Så nu är den skadad igen. 😓

Japp. Jag är sååå ledsen…stallägaren hade sagt att ”det gick bra”
Det är verkligen helt oacceptabelt, Vilket uselt agerande! Ta någon annans konvalescenthäst ur en sjukhage och släppa den i en stor hage??? Stallägaren borde få stå för veterinärkostnaderna som minst.

Det är verkligen helt oacceptabelt, Vilket uselt agerande! Ta någon annans konvalescenthäst ur en sjukhage och släppa den i en stor hage??? Stallägaren borde få stå för veterinärkostnaderna som minst.

Det tycker nog inte hon. Hagen är delad i 2 delar och man kan stänga mellan. Pga enorm nederbörd var min instängd på lilla grusdelen (går bara på gräs när det är torrt i backen). Inte skulle jag meddelas heller

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
1 846
Senast: ameo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 097
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 817
Senast: mars
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 332
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVI
  • Whamageddon 2024
  • Secret Santa 2024