Stallägare ansvar?

Blev visst en fortsättning men fick som avslut min skadade häst flyttad bak ryggen på mig från sjukhage till slipprig gräshage. Så nu är den skadad igen. 😓
 
Japp. Jag är sååå ledsen…stallägaren hade sagt att ”det gick bra”
Det är verkligen helt oacceptabelt, Vilket uselt agerande! Ta någon annans konvalescenthäst ur en sjukhage och släppa den i en stor hage??? Stallägaren borde få stå för veterinärkostnaderna som minst.
 
Det är verkligen helt oacceptabelt, Vilket uselt agerande! Ta någon annans konvalescenthäst ur en sjukhage och släppa den i en stor hage??? Stallägaren borde få stå för veterinärkostnaderna som minst.

Det tycker nog inte hon. Hagen är delad i 2 delar och man kan stänga mellan. Pga enorm nederbörd var min instängd på lilla grusdelen (går bara på gräs när det är torrt i backen). Inte skulle jag meddelas heller
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 282
Senast: mars
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 150
Senast: Linda_A
·
Hästmänniskan Hej! Jag har flyttat till ett nytt stall. Stallet jag stod i fanns inga jourer mer än när stallägaren åkte iväg, då hjälptes vi alla...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 090
Senast: Skye
·
Anläggning Jag börjar känna mig ganska uppgiven. Vi har inte lyckats hitta ett enda stall som passar våra önskemål. Stallet vi står nu i är...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
14 778
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp