Stall funderingar...

Sv: Stall funderingar...

det låter som att du tycker det andra stallet e bättre men jag skulle tatt det första din mamma äger ju dä o massa kan inte hon kolla till din häst då?.

Vi köper ju fodret själva så det ingår inte, å jag tror inte att min mamma bryr sig om om jag säger upp min stallplats eller inte.
hm 300 i månaden för mig, som sagt var ren kallhyra nästintil.

Kolla till hästen? jag vill gärna kunna ha en medryttare, å det är ingen häst vi pratar om så människorna i fråga som kan bli tal om behöver busstillgångar, vilket det inte finns, å så är det en del som fattas som jag skulle behöva för att kunna träna min häst ordentligt inom hoppning, så som fler bommar och hinderstöd, vilket inte är särskilt kul att behöva punga ut pengar på och så ska dom andra i stallet ändå använda det men inte ville vara med å köpa in.

Men byt stall ! Tycker jag i alla fall... tänk efter vilket som är bäst av de två (1 800 .- stallet och 1 700.-) Jag tycker det låter som att det senaste verkar bäst eftersom det är inte lika långt dit? (har jag fattat rätt?) men de var bussförbindelser till det andra.. men ta cykeln å så får du härlig kondis till på köpet ;) eller behåller den om du nu cyklat till din mammas stall :)

Jag tror du har missat en hel del nu, har jag kvar hästen i mammas stall, eller rättare sagt C-POONNYYYYYN, så fiins det inge människa som kommer att vilja vara medryttare på henne som kan tävla henne och motionera henne på varierat sätt hoppning, dressyr, ute riter, jag rider inte på stallet som liger 15 minuters skritt därifrån så jag kan inte få med henne på mina ridlektioner, men det kan en medryttare få + att jag inte tror att dom skulle uppskata att få med en c-ponny på häst lektioner, jag skulle nog vara ivägen för dom flesta.
Det är sådant som är problemet med första stallet. 500 kr hit eller ditt struntar jag i.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan, kanske liten vägg text men jag har alltid varit intresserad av hästar. Jag red när jag var liten men blev avkastad ganska illa...
Svar
8
· Visningar
1 407
Senast: Whirlie
·
Hästmänniskan Hej! Jag har flyttat till ett nytt stall. Stallet jag stod i fanns inga jourer mer än när stallägaren åkte iväg, då hjälptes vi alla...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 092
Senast: Skye
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 292
Senast: Ajda
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 347

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka