Stall 22, Erna van Doorn

C

Cani_SWE

Där ska jag praktisera :rofl: jätte glad för det!
Är det någon som är där eller någon som är i stallarna runt omkring?? Ska börja på måndag...haha..skojigt värre! :banana:

all be around....är du där eller?!?! Ska ner till stallet imorgon förmiddag o kolla lite när dom jobbar, slipper man vara så nervös på måndag.

jag börjar bli lite lite nervös..men det ska mest bli så himla roligt att få rida lite andra hästar nu ett tag..

hej!!
hur går det med praktiken??? Tror jag såg dig idag. Har du fått rida mycket? Om Tony är besvärlig så får du hota med att jag kommer o skäller på honom, han är lite blyg för mig.............

Är det du som bytte praktik stall??
Det var jag som pratade med dig utanför TSF idag isåfall, red en stor grå häst..........

haha, jag får väl ge mig till känna när vi möts nästa gång då!!!
du kan ju spana efter en orange hjälm med röda prickar............
petra vet vem jag är om du frågar henne, kom ihåg att jag drog fram "silla" när hon föddes!!! (även hennes mamma för 100 år sen)

nej jag har inte ridit en grå häst...Jag heter Caroline. blond, ganska lång.. hur ser ni ut... :rofl:
Man har ju ingen aning om man snackat med er förut:)

Nej hon som bytte stall heter annika, jag är CAroline. En lång tjej som är blond. Jag trivs som bara den! Imorgon är det löp, åh så skojigt!!!!

det var "lilla my" jag frågade om det var hon som bytt stall och JAG som red den grå hästen när jag pratade med den jag trodde var hon................

okej jaa det kommer jag ihåg att du sa..vi får väl lägga ut bilder så kanske vi känner igen varann under hjälmen!=D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 636
Senast: Enya
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
22 301
Hundhälsa Hej! Skriver här för att höra om någon varit med om något liknande. Brukar ju finnas klokt folk här inne som kanske har erfarenhet om...
Svar
13
· Visningar
5 262
Senast: Dopy
·
Övr. Hund Hej! Vi har lite framtids planer eller projekt på gården 🐶 1.Vi har ett gammalt häst stall m. 7st boxar, ganska stor sadelkammare, 1st...
Svar
1
· Visningar
1 808
Senast: Monifa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama