Stackars....

Sv: Stackars....

:eek: :eek: :eek:
Herregud att ingen har reagerat tidigare???
Ska det verkligen behöva gå så långt innan någon gör något??
(sitter bara o gapar och skakar på huvudet..)

*finner inga mer ord*
 
Sv: Stackars....

Fy fan. :(

Dom som inte kan ta hand om djur ska inte ha djur.

Och dom som har djur och inte kan ta hand om dom ska ha ett basebollsträ i skallen.
 
Sv: Stackars....

men guuuud vad hemskt! jag älskar taxar skulle ta hela bunten om jag kunde. men 1-2 kan jag ta vart hör man av sig? ingen som vet?
 
Sv: Stackars....

Zizzy skrev:
:eek: :eek: :eek:
Herregud att ingen har reagerat tidigare???
Ska det verkligen behöva gå så långt innan någon gör något??
(sitter bara o gapar och skakar på huvudet..)

*finner inga mer ord*

Detta hände i min kommun och jag har inte hört något om det förrens nu. Jag läste i sydsvenskan att ägaren till hundarna ska ha kört iväg inspektörerna och det säjer väl lite om vad det är för en typ.
 
Sv: Stackars....

Ta kontakt med Bygg och Miljökontoret i Svedala kommun.
 
Sv: Stackars....

Nej förresten gör inte det. Det har tidigare stått i artikeln ett nummer till någon som man skulle ringa fick jag reda på idag.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 682
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
636
Senast: Puffindog
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 476
Senast: Cissi_ma
·
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
661
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp