SSHL loppisar

Leeelot

Trådstartare
Hej! Någon som sålt på eller besökt SSHL (Sveriges största hästloppis) och fått sålt mycket, dvs har det varit mycket folk? Funderar på Gbg i maj, har så sjukt mycket saker att sälja🤪

Jag har både sålt och besökt. Göteborg brukar vara välbesökt och jag tror att det nog både säljs mycket men också att man får vara beredd på att ta med saker hem igen. Viktigt för att få sålt är att sakerna är rena och iordning, och inte en massa random grejer som ligger ihoptrasslade i någon låda -utan presenteras snyggt.

Jag varit där, fick såld, men inte MYCKET, tyckte inte det var värt besväret tyvärr att stå där en hel dag. Jag var i GBG. Jag säljer på nätet istället och även om jag ibland får gråa hår av folk, så lyckas jag få det mesta såld till slut. Så därav fortsätter jag sälja på nätet istället 😂 🙈

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
220
Senast: Kristall10
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 629
Senast: Palermo
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 087
Senast: Ceta
·
Hundavel & Ras Efter att ha haft några kullar efter uppehåll och dessutom haft kontakt med andra uppfödare och organisationer så vill jag reflektera... 9 10 11
Svar
207
· Visningar
12 255
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka