SSHL loppisar

Jag har sålt på den i Enköping några gånger, även om det är några år sen nu (iom hästpaus). Har sålt en del, men kommer ärligt talat inte ihåg hur mycket eftersom jag varit med några gånger och det är ett tag sen nu - dessutom har jag i perioder sålt mycket på nätet också...så det går ihop lite i minnet! Men för mig har det känts värt att åka, absolut. Jag har relativt nära till Enköping men det är ju ändå ett heldagsprojekt förstås.

Minns att det funnits en heeeel del täcken t ex, något som många säljer. Men. Jag har fått sålt åtminstone en sadel (några tusenlappar, ingen dyrgrip), ett par SoftUp-stigbyglar (bra skick, så det blev en bra slant in - köparen funderade en stund pga högre pris men kom sen tillbaka och köpte dem), en ridhjälm som inte passade mitt huvud, en tömkörningsdäckel (några tusenlappar - unik och handsydd)... Ett år hade jag med en hel hög gamla lokträn etc som jag lyckades få sålt för en billig slant.

Snyggt upplagt och överskådligt är min melodi. Täcken hängs gärna upp på något vänster så att de syns utan att en behöver hålla på och vika stup i ett (köpare viker icke något när det läggs tillbaka, enligt min erfarenhet, så det blir fort kaos på ett bord med täcken..). Tydliga priser - gärna typ ett A4 om det är något större så att det syns!

Billigare/slitna täcken kan en absolut få sålt, men då ska det vara bra priser! Sånt finns det ett överflöd av, liksom.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
243
Senast: Kristall10
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 808
Senast: Palermo
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 233
Senast: Ceta
·
Hundavel & Ras Efter att ha haft några kullar efter uppehåll och dessutom haft kontakt med andra uppfödare och organisationer så vill jag reflektera... 9 10 11
Svar
207
· Visningar
12 312
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka