Spruta igång brunsten!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare snusisgirl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 7 105
Sv: Spruta igång brunsten!

Min sprutades på tisdagen, gick i brunst på söndagen, och inseminerades tisdag, onsdag och torsdag.

Hade ett betäckningssto hemma nu som blev igång sprutad hon sprutades på måndagen kom i brunst på onsdagen:)

Dieselmamma; Snygg bild du har:D

NU äntligen. Uppfödaren ringde igår och sa att Lillan äntligen visat brunst och blivit betäckt (naturligt) för första gången. Nu ska de bara betäcka henne ett par ggr till och sen får jag förhoppningsvis hem min lilla älskling. Så glad:rofl::rofl:

Liknande trådar

Avel Hej! Behöver råd från er mer erfarna. Jag har vant av årets föllunge för ca 3 veckor sedan, juvret gick tillbaka fint och stoet mår bra...
Svar
4
· Visningar
753
Hästvård Det här är tredje sommaren som hästen får ont i ländryggsslutet, på vänster sida. Vi har inte rett ut det tidigare men nu är det... 2
Svar
34
· Visningar
1 802
Senast: Corax
·
Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 392
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
2 987
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Lymfangit
  • SWB, hög ridbarhet och hög hållvarhet?
Tillbaka