Lottasjostrand
Trådstartare
Har inte lyckats trolla fram bilder än då jag kan vara aningens oteknisk...hur gör jag lättast? Bilder finns på mobilen, behövs det någon app eller??:P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte lyckats trolla fram bilder än då jag kan vara aningens oteknisk...hur gör jag lättast? Bilder finns på mobilen, behövs det någon app eller??:P
Nej det är hon inte, hon går på bete just nu och har gjort sedan mitten på maj. Det finns även en spricka till på den översta bilden längre bak mot ballen. Har inte fått med den på bild dock.Oj.... Är hästen ridbar med de sprickorna?
Är det bara jag, eller är hela hovarna skumma? Det ser ut som om de har väldigt konstig form..?
Nu tycker jag alltid att det är mycket svårt att se något på bilder men jag håller med dig. Hovarna verkar se helkonstiga ut.Är det bara jag, eller är hela hovarna skumma? Det ser ut som om de har väldigt konstig form..?
Nu tycker jag alltid att det är mycket svårt att se något på bilder men jag håller med dig. Hovarna verkar se helkonstiga ut.
Kan inte ts lägga in fler bilder, gärna där man ser hela hovarna på plant underlag?
Tror det är det nya av hoven som bildas uppifrån. I och med förändringen i skoningen nu i vår och att gå utan belastning gör att hoven stärker sig uppifrån. Vissa säger att det kan bero på gräset och andra på att hon inte belastar hovarna på samma sätt längre...