Sprengers bett

ankic

Trådstartare
Någon som vet vad/ eller om det är ngn skillnaden på Eggbett Dynamic RS Sprengers , i dom olika färgerna: Sensogan och Aurigan

Eller om det bara är färgen

Sensogan och Aurigan är inte färger utan olika material. Sensogan skall vara en vidareutveckling av aurigan och därför 'bättre'. Om det är bättre eller inte (eller om någon av dem är bättre, eller sämre, än andra vanligare metaller) kan jag inte uttala mig om.

Sensogan och Aurigan är inte färger utan olika material. Sensogan skall vara en vidareutveckling av aurigan och därför 'bättre'. Om det är bättre eller inte (eller om någon av dem är bättre, eller sämre, än andra vanligare metaller) kan jag inte uttala mig om.
Tack så mycket :)

Liknande trådar

R
Utrustning Vilka bett lösa träns tycker ni är bäst och varför? Alltså inte märken och då utan tillexempel hackamore eller side pull eller så! Om...
Svar
0
· Visningar
274
Senast: Raderad medlem 149524
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 691
Senast: Badger
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
966
Mat Så jag har varit bortresta till och från under de senaste 3 veckorna. Har nu under kvällen hittat 3-4 kryp i skafferiet. Ser ut som små...
2
Svar
37
· Visningar
1 605
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar