Språngavgift Madras Kossack

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Arabflickan
  • Startdatum Startdatum
A

Arabflickan

Har under det senaste året vart intresserad av den ryska arabhingsten Madras Kossack men inte fått tag i någon information ang språngavgifter etc. Någon som vet vad han har kostat tidigare? Vill gärna veta hur avgifterna ändrats (sänkts/ökats) under dom senaste åren och gärna också få svar på hur mycket språngavgiften kostar nu. Tacksam för svar! :laugh:

Sv: Språngavgift Madras Kossack

Den hingsten finns inte i Sverige..han har endast två registrerade avkommor här, så jag tror inte det är så många som kan svara på din fråga :)

Hör med nachtspatziergang här på buke, det är hon som har dessa två avkommor och hon kan säkert svara på din fråga :)

Jo vet att han inte finns i Sverige. vet bara att han stått i Ryssland innan och nu står i Polen. Finns det inga sidor på nätet där det står något om honom? :cry:

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 542
Senast: IngelaH
·
Ridning Hej! Har fått ett problem med min medryttarhäst som jag skulle vilja reflektera lite om! Jag har ridit min medryttarhäst i 4 månader...
2
Svar
22
· Visningar
6 806
Senast: yamyam
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 839
Senast: monster1
·
Hästmänniskan Ja, hur gör man egentligen? Det finns nog många både säljare och köpare här inne som kanske har svar. Jag vill och behöver ha en ny...
2
Svar
31
· Visningar
4 447
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka