Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför skulle hon blivit utredd för neuropsykiatriska funktionshinder pga att hon har mattesvårigheter och inte kan klockan?
För det är ju "bara" den informationen vi har om barnet, jag kan inte se sambandet mellan det och neuropsykiatriska funktionshinder. Inte menat som kritik utan jag är uppriktigt nyfiken, dessa funktionshinder är ju en djungel som jag känner att jag behöver behärska bättre.
Fast det verkar ju lite konstigt att man kan ställa in alarmet (och alltså förstå sifforna då), men inte kunna läsa samma siffror för att se vad klockan är? Eller kunna tolka en urtavla utan siffror?
Men jag vet inte så mycket om dyskalkyli, förståss.
Varför skulle hon blivit utredd för neuropsykiatriska funktionshinder pga att hon har mattesvårigheter och inte kan klockan?
För det är ju "bara" den informationen vi har om barnet, jag kan inte se sambandet mellan det och neuropsykiatriska funktionshinder. Inte menat som kritik utan jag är uppriktigt nyfiken, dessa funktionshinder är ju en djungel som jag känner att jag behöver behärska bättre.