Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det skrev jag väl inte? Du tyckte det var en uppenbar pik till TS. Det var ingen pik. Det var en kommentar och ett exempel. Pedagoger står ofta och ska försvara sig eller förklara sig utan någon möjlighet att göra det. p.g.a tystnadsplikt.Fast du skrev ju tidigare att du inte alls syftade
på TS? Men nu gjorde du alltså det?
Vad svarade den mamman då?Jag har sett fullt normala treåringar ropa jävla satans hors till sin mamma.
Jo det gjorde du. Till TS:Det skrev jag väl inte?
Jag har väl inte skrivit ett enda ord om dig såvitt jag vet.
Ingenting.Vad svarade den mamman då?
Men visst är det väl skillnad på ett barn som svär en svordom eller två, eller ett barn som har ett totalt utflippat språkbruk. Vart tror ni ett litet barn har lärt sig så fult språkbruk att någon blir chockad? Ingen blir väl chockad över ett ÄVLA. Det kan man lära sig hemma.
Men vem blir kallad kärringjävel? Barnet lär inte hittat på det ordet själv. Någonstans i omgivningen finns det någon som ger dessa ord till barnen. Jag brukar fundera på hur deras föräldrar grälar...
Tragiskt med en treåring som har en sådan omgivning att de lärt sig säga satans hora.Jag har sett fullt normala treåringar ropa jävla satans hors till sin mamma.
Ja. Det var ju inte direkt barnen det var fel på.Tragiskt med en treåring som har en sådan omgivning att de lärt sig säga satans hora.
Ja när man är ensam, inte med små barn i bilen förhoppningsvisDu behöver inte fundera längre. Jag har nog hävt ur mig både kärringjävel, gubbjävel och idiot mer än en gång när jag drabbats av roadrage.
Men fullt normalt fungerande treåring skrev du.Ja. Det var ju inte direkt barnen det var fel på.
Jag trodde hon sagt kärringjävel som barn. Hur som är det inte trevligt att säga det inför barnen. Men för mig är det skillnad på gubbjävel och satan kontra hora och knulla när de är så pass små att influenserna oftast kommer hemifrån. (Sen blir de äldre och börjar skolan osv)Ja när man är ensam, inte med små barn i bilen förhoppningsvis
Ja.Men fullt normalt fungerande treåring skrev du.
Ja när man är ensam, inte med små barn i bilen förhoppningsvis