Yep! Red utan BH senast idag, och ägnade största delen av passet till att sitta ner i arbets- eller mellantravHänder det att du rider utan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yep! Red utan BH senast idag, och ägnade största delen av passet till att sitta ner i arbets- eller mellantravHänder det att du rider utan?
Låt henne välja själv! Vill hon inte ha sport-bh så låt henne slippa. Det är ju ändå hon som vet bäst vad hon trivs i. Det enda jag hade varit tydlig med är att bygel-bh inte ska användas vid ridning för bygeln kan ge mycket otrevliga skador om man ramlar av.
Fast även Sport-BH:ar har ju bygel? Jag har bygel på alla mina BH:ar, vanliga och alla sportmodeller.
Yep! Red utan BH senast idag, och ägnade största delen av passet till att sitta ner i arbets- eller mellantrav
Herregud, får du inte ont?!
Ja vissa sport-bhåar har bygel och de är inte lämpliga att rida i. Man väljer en sport-bh utan bygel till ridning.
Jag tycker inte det funkar utan bygel. Jag får ett stort mono bröst då..... har aldrig hört förr det är farligt med bygel. Har nog haft tur då med tanke på att jag brukade flyga av med jämna mellanrum (bockmaskin till häst )
Jag hade blivit rasande om mina föräldrar försökt bestämma vad jag har för kläder vid ridning så länge det inte är farligt. Långärmat och långbent för att slippa plocka grus ut armar och ben vid ofrivillig avsittning samt hjälm och väst, det förstnämnda hörde jag från en ridlärare och kände att det var vettigt. Hon hade nämligen tillbringat en hel kväll med att plocka grus från dotterns armar och det ville jag inte vara med om. I övrigt lär man sig snart att stringtrosor med spets ger skav på distanspass och vissa bh:ar är obekväma. Låt henne bestämma själv, hon märker snart om något blir fel.Har talat lite med henne och hon påstår att västen håller bysten på plats och man inte behöver använda Sport Bh.
Förstår inte varför hon inte kan ha sport bhn ändå......
Nu lärde jag mig något nytt..Jag har bland annat den här; http://www.ellos.se/swegmark/sport-...gclid=CISw-I-Z2M0CFWvqcgod0agMUQ&gclsrc=aw.ds den fungerar riktigt bra och inga monobröst i sikte
Risken är att bygeln går in mellan revbenen och punkterar lungan vid en avfallning. Ingen kul skada
Den där såg väldigt bra ut. Blev lite sugen på att köpa en sån.Jag har bland annat den här; http://www.ellos.se/swegmark/sport-...gclid=CISw-I-Z2M0CFWvqcgod0agMUQ&gclsrc=aw.ds den fungerar riktigt bra och inga monobröst i sikte
Risken är att bygeln går in mellan revbenen och punkterar lungan vid en avfallning. Ingen kul skada
Nu lärde jag mig något nytt..
Problemet är för såna som mig med bautabröst... jag har både bygelbh och sportbh över den. Annars går det inte med boobs som är överallt och slår mig i hakan
Den där såg väldigt bra ut. Blev lite sugen på att köpa en sån.
Har 85E, inte en chans att ens promenera utan BH.