Mialarsson
Trådstartare
Visst har man sport Bh när man rider? Min dotter säger att ingen annan har det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon har nyss fyllt 14 och har 70c i Bh storlek.Hur gammal är dottern?
Jag kan inte se hur man som ung eller vuxen kvinna med byst kan rida utan en bra sportbehå. Möjligtvis i skritt då. Självklart beror det på storlek på bysten, jag har D-cupa så något annat än sportbehå funkar inte.
/Lizzie
Jag har 90b rider med vanlig bh eller utan, knappt aldrig ägt sportbh!Visst har man sport Bh när man rider? Min dotter säger att ingen annan har det.
Säkerhetsmässigt tror jag inte det spelar någon roll, västen hjälper till ytterligare att hålla det på plats. Det är en blandad skara som svarat här, några av oss som använder sport-bh och några som använder vanlig bh. Så länge det funkar för den enskilde individen ser jag nog ingen anledning att man ska byta, förutsatt att man är nöjd såklart.Har talat lite med henne och hon påstår att västen håller bysten på plats och man inte behöver använda Sport Bh.
Förstår inte varför hon inte kan ha sport bhn ändå......
Vad spelar det för roll?Har talat lite med henne och hon påstår att västen håller bysten på plats och man inte behöver använda Sport Bh.
Förstår inte varför hon inte kan ha sport bhn ändå......
Hon har nyss fyllt 14 och har 70c i Bh storlek.
Jag rider i det jag har på mig (eller inte på mig) för dagen. Det kan vara vanlig BH, sport-BH eller ingen BH. Har själv 65F.