Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tänkte köpa ett par sporrar med trissor. Mina nuvarande är nog ca 2cm vanliga sporrar.
Har dock svårt för att bestämma mig för om jag ska ha 2 eller 3 cm på de jag tänker köpa.
Känns som jag kommer åt henne dåligt med de jag har nu
beror på hur långa ben du har och hur stor hästen är. jag har 3cm med trissor (fanns bara den längden). jag känner mig som värsta cowboyen när jag går.. men dom är inte alls för långa när jag rider, jag har så långa ben. men om man är kort så kan det bli problem om sporrarna är för långa.
Hästnyheter En annan ÖD där hon tävlat helgen innan ringde upp tävlingsplatsens ÖD och talade om att hon överskridit antal starter tolkade jag det som.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.