Sporrar med kristaller

Sv: Sporrar med kristaller

Skicka iväg ett mail till förbundet istället:bump: Inte ska du behöva leta efter domaren varje gång du ska tävla, bättre att ha koll på att du får ha din utrustning redan från början, så du slipper springa efter domaren när du istället ska fokusera på tävlingen! :)

Det har jag redan gjort, men de verkar ha semester där borta :angel:
Ja, inte för att ditt svar var menat till mig, men vi behöver ju inte skicka 20 mail..

Svar från TR II-ansvarig:

Hej!
"Bling" är inte reglerat på sporrar. Det är ändå bra om det inte är för mycket glitter.
Kan hända att det i framtiden blir mer reglerat, men än så länge är det ok.

Med andra ord gäller det att kanske ha två par sporrar med sig om det "blir för mycket glitter", vad nu definitionen av "för mycket" är. Personligen anser jag att det räcker med ett pannband men en del andra vill ju ha det på allt möjligt.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
586
Senast: Mli
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
799
Hemmet Jag har en dyna för min balkongsoffa. Tyvärr så krävs det bara lite vatten för att det ska bli stora fula fläckar. Ena sidan är full av...
Svar
3
· Visningar
456
Senast: KesoNeso
·
Skola & Jobb Det kan vara så att jag har jobb på gång som allt-i-allo/vaktmästare. Idag var jag där för andra gången och träffade killen som ska...
Svar
10
· Visningar
963
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • DIY hästvård