Sv: spinoff - spänning i hästen
Ok tack då är jag med.
men det är väl lite av en självklarhet - vem fanken skyller på att den bara ÄR sådan? det måste vara en oerhörd minoritet?
för att hästen ska vara lösgjord krävs ju minst lika mycket - för att inte säga MER, mental avspänning, som fysisk. så mycket sitter i det mentala, och det är ryttarens uppgift att komma underfund med det mentala.
ja vill och vill - jag fick en fråga i en annan tråd om ett påstående och eftersom det städningt missförstås ville jag reda ut begreppen, och för att inte trascha den så - så spinoff
Det jag vill få fram är att muskulär spänning i hästen kan bero på mycket annat än att den ÄR sådan. Att det inte är ett statiskt tillstånd utan påverkbart i allra högsta grad
Ok tack då är jag med.
men det är väl lite av en självklarhet - vem fanken skyller på att den bara ÄR sådan? det måste vara en oerhörd minoritet?
för att hästen ska vara lösgjord krävs ju minst lika mycket - för att inte säga MER, mental avspänning, som fysisk. så mycket sitter i det mentala, och det är ryttarens uppgift att komma underfund med det mentala.