Spindeldiagram?

Sv: Spindeldiagram?

KL.
Och här är Viljas resultat. Det är en whippet för dom som inte vet det :)

33189422.jpg

33189423.jpg

På underlag så fick hon en 1 i protokollet (0 är som synes "inget alls" och 4 är "mycket") men en 5 i spindeldiagrammet, dvs "mycket".
Någon som vet vad som skiljer dom åt eftersom det uppenbarligen är olika?

Senast ändrad:
Sv: Spindeldiagram?

NU stämmer Wahidahs spindeldiagram! :bump:

spindel.jpg

Jag fick också ett svar på SKK på varför det såg tokigt ut när jag kollade först.
"Orsaken till att spindeldiagrammet såg konstigt ut igår var förmodligen att du hann titta under det glapp som uppstår när resultatlistan publicerats men innan spindeldiagrammet var uppdaterat (sådana körningar utförs automatiskt men inte vid samma tidpunkter som BPH-resultat förs in). BPH är ännu väldigt nytt och detta är en av barnsjukdomarna som ännu kan uppstå, i framtiden kommer inga uppgifter att publiceras på avelsdata förrän spindeldiagrammet är beräknat."

Sååå då var det utrett!

Bra - nu ser inte hunden stendöd ut längre:D

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
2
Svar
35
· Visningar
321
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 616
Senast: Cissi_ma
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 120
Senast: valpköpare
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 092
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka