Vad är det han refererar till - om något, då - när han säger att han även förut har satt Turkiets ekonomi ur spel?
Det har han inte, men det vet han inte. Hans tro och verkligheten rör sig längre och längre från varandra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det han refererar till - om något, då - när han säger att han även förut har satt Turkiets ekonomi ur spel?
Han använder ironi, liksom i hans tweet om Greta Thunberg (och Stefan Löfven).Men alltså, hans tweet igår eller när det var?
"As I have stated strongly before, and just to reiterate, if Turkey does anything that I, in my great and unmatched wisdom, consider to be off limits, I will totally destroy and obliterate the Economy of Turkey (I've done before!)." och lite till finns med i tweeten. Han älskar sig själv, det är tydligt!
Känns ändå bra att jag inte hade missat en internationell affär av den digniteten. Att Mr President missar interantionella affärer, eller bara hittar på dem, hör ju till vardagen numera.Det har han inte, men det vet han inte. Hans tro och verkligheten rör sig längre och längre från varandra.
Han är då för skojig!Han använder ironi, liksom i hans tweet om Greta Thunberg (och Stefan Löfven).
Det kan vara detta han menar, för ett år sedan: Trump doubles metal tariffs on Turkey as lira falls by 20% http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-45123607Vad är det han refererar till - om något, då - när han säger att han även förut har satt Turkiets ekonomi ur spel?
Ser man på! (Jag trodde att det var ett nytt fall av Look what happened in Sweden yesterday, eller hur han nu sa.)Det kan vara detta han menar, för ett år sedan: Trump doubles metal tariffs on Turkey as lira falls by 20% http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-45123607
#lastnightinsweden jaSer man på! (Jag trodde att det var ett nytt fall av Look what happened in Sweden yesterday, eller hur han nu sa.)
Han använder ironi, liksom i hans tweet om Greta Thunberg (och Stefan Löfven).
Golvet i skogarna! Kom igen, lär dig den korrekta terminologin.Och finnarnas fina skogsvård där de krattar sina skogar.
Var det det han sa? GolvetGolvet i skogarna! Kom igen, lär dig den korrekta terminologin.
Ja! “You gotta take care of the floors, the floors of the forest”Var det det han sa? Golvet
Eller så borde du kanske sluta läsa dem om du ändå inte förstår, inte mycket mening med det då eller hur?Eftersom han och du verkar vara de enda som förstår hans ironi, så kanske han borde testa en ny form?
Jag tror att det där med att typ någon från något land i Afrika eller Mellanöstern på besök i Sverige frågar vem som vattnar träden i skogarna mest är en modern myt, eller vad det kallas. Men vem som städar golvet i skogarna, det är det bara Trump som har tänkt på minsann!Ja! “You gotta take care of the floors, the floors of the forest”
Eller så borde du kanske sluta läsa dem om du ändå inte förstår, inte mycket mening med det då eller hur?
Grejen med han tweets är att man ofta inte kan vara riktigt säker på om han använder eller inte använder ironi, hans tweet om Stefan Löfven som mycket begåvad är ett exempel.
Det var noll ironi.Grejen med han tweets är att man ofta inte kan vara riktigt säker på om han använder eller inte använder ironi, hans tweet om Stefan Löfven som mycket begåvad är ett exempel.
Jag är rädd för att du ligger nära slutresultatet.Jag tror vi har ett folkmord att vänta.
Exakt. Det där var definitivt ingen ironi utan just ett försök till smicker. Tweeten om Greta och den om hans egen ofantliga visdom, var däremot försök till ironi. Pinsamt dåliga sådana - från en president!Det var noll ironi.
Det var smicker av nån som Donald tänkte sig skulle göra en tjänst, och tala med sin domstol och skicka hem den där Rocky A.S.A.P.
Golvet i skogarna! Kom igen, lär dig den korrekta terminologin.
Det finns faktiskt ett forest floor.Var det det han sa? Golvet