Spin off: Donald Trump, är han så knäpp som han verkar, eller låtsas han bara?

Men alltså, hans tweet igår eller när det var?
"As I have stated strongly before, and just to reiterate, if Turkey does anything that I, in my great and unmatched wisdom, consider to be off limits, I will totally destroy and obliterate the Economy of Turkey (I've done before!)." och lite till finns med i tweeten. Han älskar sig själv, det är tydligt!
Han använder ironi, liksom i hans tweet om Greta Thunberg (och Stefan Löfven).
 
Det har han inte, men det vet han inte. Hans tro och verkligheten rör sig längre och längre från varandra.
Känns ändå bra att jag inte hade missat en internationell affär av den digniteten. Att Mr President missar interantionella affärer, eller bara hittar på dem, hör ju till vardagen numera.

Men fy fan. Jag får magknip över det här med Turkiet och Syrien och så vidare.
 
Eftersom han och du verkar vara de enda som förstår hans ironi, så kanske han borde testa en ny form?
Eller så borde du kanske sluta läsa dem om du ändå inte förstår, inte mycket mening med det då eller hur?

Grejen med han tweets är att man ofta inte kan vara riktigt säker på om han använder eller inte använder ironi, hans tweet om Stefan Löfven som mycket begåvad är ett exempel.
 
Ja! “You gotta take care of the floors, the floors of the forest” 😂😂😂
Jag tror att det där med att typ någon från något land i Afrika eller Mellanöstern på besök i Sverige frågar vem som vattnar träden i skogarna mest är en modern myt, eller vad det kallas. Men vem som städar golvet i skogarna, det är det bara Trump som har tänkt på minsann!
 
Eller så borde du kanske sluta läsa dem om du ändå inte förstår, inte mycket mening med det då eller hur?

Grejen med han tweets är att man ofta inte kan vara riktigt säker på om han använder eller inte använder ironi, hans tweet om Stefan Löfven som mycket begåvad är ett exempel.

Nä, jag läser ytterst sällan hans tweets faktiskt. Detta pratade dom om på radio igår och dessutom är det flera som delat en kopia av den. Jag tror personligen att fler inte förstår än förstår och då har man ju liksom tappat bort meningen med ironi. Men vilken tur att ni är några som har samma typ av humor som Trumpen :up:
 
Det var noll ironi.
Det var smicker av nån som Donald tänkte sig skulle göra en tjänst, och tala med sin domstol och skicka hem den där Rocky A.S.A.P.
Exakt. Det där var definitivt ingen ironi utan just ett försök till smicker. Tweeten om Greta och den om hans egen ofantliga visdom, var däremot försök till ironi. Pinsamt dåliga sådana - från en president!
 
Golvet i skogarna! Kom igen, lär dig den korrekta terminologin.
Var det det han sa? Golvet :laugh:
Det finns faktiskt ett forest floor.

Om jag förstår rätt så är det markens översta lager, vilket består av döda växtdelar som är under nedbrytning, "komposten" som ligger ovanpå "jorden".
Har hög biodiversitet och en viktig roll i näringsämnenas kretslopp.
Så att kratta bort det är inte någon bra idé.
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade inlägg här som jag skrivit för ca 6 år sedan när jag bestämde mig för att låta mitt gråa hår växa ut. Det fanns bilder på...
Svar
12
· Visningar
2 196
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 461
Senast: Pratsch
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 720
Senast: fejko
·
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
2 062
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp