Spin off: Donald Trump, är han så knäpp som han verkar, eller låtsas han bara?


Tänker ofta på Doge när jag läser vad och hur han skriver.
Screenshot_20190925-095924.webp
 
Egentligen ingen trump- grej, men körde bakom en som hade en sticker med "fuck Greta" ovanför avgasröret.
(Ja jag inser ironin, men blev även sjukt provocerad, sedan ännu mer provocerad över att den säkert bara var ditsatt för att provocera. Är det lagligt att putta på andras bilar med ens egen?)
 
Egentligen ingen trump- grej, men körde bakom en som hade en sticker med "fuck Greta" ovanför avgasröret.
(Ja jag inser ironin, men blev även sjukt provocerad, sedan ännu mer provocerad över att den säkert bara var ditsatt för att provocera. Är det lagligt att putta på andras bilar med ens egen?)
Tryck in en banan i avgasröret :angel:
 
Men alltså, hans tweet igår eller när det var?
"As I have stated strongly before, and just to reiterate, if Turkey does anything that I, in my great and unmatched wisdom, consider to be off limits, I will totally destroy and obliterate the Economy of Turkey (I've done before!)." och lite till finns med i tweeten. Han älskar sig själv, det är tydligt!
 
Men alltså, hans tweet igår eller när det var?
"As I have stated strongly before, and just to reiterate, if Turkey does anything that I, in my great and unmatched wisdom, consider to be off limits, I will totally destroy and obliterate the Economy of Turkey (I've done before!)." och lite till finns med i tweeten. Han älskar sig själv, det är tydligt!
Insinuerar du att han inte besitter den anförda graden av visdom? :eek:
 
Men alltså, hans tweet igår eller när det var?
"As I have stated strongly before, and just to reiterate, if Turkey does anything that I, in my great and unmatched wisdom, consider to be off limits, I will totally destroy and obliterate the Economy of Turkey (I've done before!)." och lite till finns med i tweeten. Han älskar sig själv, det är tydligt!

Precis det citatet satt jag och svettades över! Dårpippiskalan räcker inte.
Jag tror vi har ett folkmord att vänta.
 
Men alltså, hans tweet igår eller när det var?
"As I have stated strongly before, and just to reiterate, if Turkey does anything that I, in my great and unmatched wisdom, consider to be off limits, I will totally destroy and obliterate the Economy of Turkey (I've done before!)." och lite till finns med i tweeten. Han älskar sig själv, det är tydligt!
Jag är stum.

Jag följer hans twitter i perioder, medan jag andra perioder låter bli för min egen sinnesfrids skull.

Enastående visdom. Har man hört på maken.
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade inlägg här som jag skrivit för ca 6 år sedan när jag bestämde mig för att låta mitt gråa hår växa ut. Det fanns bilder på...
Svar
12
· Visningar
2 196
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 461
Senast: Pratsch
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 720
Senast: fejko
·
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
2 062
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp