R
Raderad medlem 94602
Några drakar också kanske? De har han sett på det där populära TV-programmet!
... Vaddå, de är inte verkliga?
Han kanske ringer Sverige och vill köpa Katla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Några drakar också kanske? De har han sett på det där populära TV-programmet!
... Vaddå, de är inte verkliga?
Tror du att han känner till såna klassiker?Han kanske ringer Sverige och vill köpa Katla.
Ja jösses. Valet är ju i november och installationen i januari. Det skulle nog bli ett par spännande månader.
Dock tror jag att han blir omvald, de blir ju oftast det. Han har inte gjort sina väljare besvikna.
Tekalas i Boston?Med TE!
Tror du att han känner till såna klassiker?
ExaktTekalas i Boston?
Då bör han ju ha läst en BOK som inte handlar om honomAnnars kanske Harry Potter känner någon drake?
Vill man utplåna världen är det väl en ypperlig lösning.Tror det är något fel på Trumpen hur kan Atombomber vara en lösning?
Men för att få bättre väder är det väl lite extremtVill man utplåna världen är det väl en ypperlig lösning.
Lägg av, skitsnack. jag känner inte till allt i världen. Jag hittade fakta någonannanstans som jag litar på och villeinte föra över den länken. Så jag googlade . Lita på dekanaler som ni önskar lita på. Att googla själv är väl standard idag om någon överhuvudtaget vill tro att något är sant. Jag har ingen större kunskap om engelska tidningar. Sen en lag är skillnad från text på internet. Lägg av. Sen den där djkl länken på SVT har de tagit bort så... eller jag hittar den inte, en utrdning om Irlands roll.@tara du går Trumps ärenden om du ifrågasätter The Independent som fake news. Och om du nu misstänker att nyheten kan vara fake är det väl rätt lamt att sprida den med ”ni får leta vidare själva.”
Varför skulle dina påståenden vara undantagna när det frågas om källa?Lägg av, skitsnack. jag känner inte till allt i världen. Jag hittade fakta någonannanstans som jag litar på och villeinte föra över den länken. Så jag googlade . Lita på dekanaler som ni önskar lita på. Att googla själv är väl standard idag om någon överhuvudtaget vill tro att något är sant. Jag har ingen större kunskap om engelska tidningar. Sen en lag är skillnad från text på internet. Lägg av. Sen den där djkl länken på SVT har de tagit bort så... eller jag hittar den inte, en utrdning om Irlands roll.
Du hintar om att den väl underbyggd artikeln publicerad av en välrenommerad tidning med många referenser och länk bland annat till källan som är så trovärdig det går att få den med hänvisning till en källa du litar på men inte vill dela med dig.Lägg av, skitsnack. jag känner inte till allt i världen. Jag hittade fakta någonannanstans som jag litar på och villeinte föra över den länken. Så jag googlade . Lita på dekanaler som ni önskar lita på. Att googla själv är väl standard idag om någon överhuvudtaget vill tro att något är sant. Jag har ingen större kunskap om engelska tidningar. Sen en lag är skillnad från text på internet. Lägg av. Sen den där djkl länken på SVT har de tagit bort så... eller jag hittar den inte, en utrdning om Irlands roll.
Vet inte om ni har sett att det numera finns en dokumentär i tre delar om Trump på SVTplay. Den heter "Donald Trump: vägen till makten".