Ja det stör mig oerhört när du påstår att jag menar något jag öht inte skrivit.
Ojdå. Men det är ju sådant som händer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det stör mig oerhört när du påstår att jag menar något jag öht inte skrivit.
Vad än en affärsman har för metoder och personlighet, ultra auktoritär, söndra och härska, mjuk och söker konsensus, så är grunden att de producerar vinster och resultat. Det har Trump i princip aldrig gjort.
The Donald är sin egen propagandaminister. Och det har ju funkat så här långt.
Jag funderade också på det.https://www.theguardian.com/global/...ays-donald-trump-about-hurricane-dorian-video
Hur kan en man som är president i USA inte ha hört talas om en kat 5 orkan?
De kanske inte rapporterar om dem på Fox news?https://www.theguardian.com/global/...ays-donald-trump-about-hurricane-dorian-video
Hur kan en man som är president i USA inte ha hört talas om en kat 5 orkan?
Jag begriper bara inte varför?? VARFÖR var det så viktigt för Trump att involvera Alabama??? (Förutom, då, att han ju aldrig någonsin kan erkänna att han haft fel i någon form någon gång...)Apropå cat-5:an, så är jag lite förvånad att det här efterspelet till Dorian inte har nått den här tråden än, för den gör så extremt tydligt vilken slags person Donald Trump är...
https://www.dn.se/nyheter/varlden/donald-trump-i-stormens-oga/
Jag har för mig att det preciiiis i början av Dorian talades även om Alabama. Men det drogs tillbaka innan Trump började prata om det.Jag begriper bara inte varför?? VARFÖR var det så viktigt för Trump att involvera Alabama??? (Förutom, då, att han ju aldrig någonsin kan erkänna att han haft fel i någon form någon gång...)
Han kommenterar ju allt möjligt och har inte alltid detaljkoll så jag tycker inte det är så konstigt, han fick väl för sig, missuppfattade kanske, i ett tidigt skede att orkanen skulle gå in över Alabama. Jag tycker det är en bagatell utan betydelse.Jag begriper bara inte varför?? VARFÖR var det så viktigt för Trump att involvera Alabama??? (Förutom, då, att han ju aldrig någonsin kan erkänna att han haft fel i någon form någon gång...)
Hur kommer det sig att du har ett närmast maniskt behov utav att bortförklara alla Trumps klavertramp?Han kommenterar ju allt möjligt och har inte alltid detaljkoll så jag tycker inte det är så konstigt, han fick väl för sig, missuppfattade kanske, i ett tidigt skede att orkanen skulle gå in över Alabama. Jag tycker det är en bagatell utan betydelse.
Jag tycker du verkar manisk i att klanka ned på inlägg jag skrivit. Något du hängt upp dig på som du inte kan släppa?Hur kommer det sig att du har ett närmast maniskt behov utav att bortförklara alla Trumps klavertramp?
Men det är ju precis därför det är så märkligt att han nästan maniskt försvarar Alabama-grejen, som om det vore livsviktigt. Varför kan han inte bara släppa det? Istället går han ut i försvarsställning och gör en jättegrej av det. TÄNK om han NÅGON gång kunde erkänna att han hade fel?Han kommenterar ju allt möjligt och har inte alltid detaljkoll så jag tycker inte det är så konstigt, han fick väl för sig, missuppfattade kanske, i ett tidigt skede att orkanen skulle gå in över Alabama. Jag tycker det är en bagatell utan betydelse.
Men det är ju precis därför det är så märkligt att han nästan maniskt försvarar Alabama-grejen, som om det vore livsviktigt. Varför kan han inte bara släppa det? Istället går han ut i försvarsställning och gör en jättegrej av det. TÄNK om han NÅGON gång kunde erkänna att han hade fel?
Jag vet inte riktigt, det finns väl ganska många politiker (och andra) som aldrig erkänner tabbar de gjort? Att det blir en "stor" sak beror också mycket på att motsidan försöker blåsa upp det hela.Men det är ju precis därför det är så märkligt att han nästan maniskt försvarar Alabama-grejen, som om det vore livsviktigt. Varför kan han inte bara släppa det? Istället går han ut i försvarsställning och gör en jättegrej av det. TÄNK om han NÅGON gång kunde erkänna att han hade fel?
Andra som inte erkänner tabbar som de gjort försöker skyla över dem, locket på, glömma bort.Jag vet inte riktigt, det finns väl ganska många politiker (och andra) som aldrig erkänner tabbar de gjort? Att det blir en "stor" sak beror också mycket på att motsidan försöker blåsa upp det hela.
Finns det något videoklipp som visar detta?Andra som inte erkänner tabbar som de gjort försöker skyla över dem, locket på, glömma bort.
Donald Trump är den enda som tar fram en spritpenna och lägger till en extra blob, och pekar se'n på den för att visa hur rätt han hade.
Ja, självklart.Finns det något videoklipp som visar detta?
Du kan inte länka till det klippet? Jag sökte och hittade ett videoklipp där han visar kartan men inte på det sätt som du beskriver.Ja, självklart.