Du får söka på internet eller starta en egen tråd i ämnet.
Men på riktigt ? Ok då vet jag
Varför jag skulle starta en tråd i ämnet blir obegripligt då det är ditt påstående om ett läge som öht inte är ett läge. Men tack för svaret !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får söka på internet eller starta en egen tråd i ämnet.
Den diskussionen ligger som sagt utanför trådens ämne. Det borde du ha noterat tycker jag.Men på riktigt ? Ok då vet jag
@MJLee bjöd på en länk. Det finns gott om dem med en snabb googling. Han verkar inte haft ett superförhållande med sina äldre söner heller.Är det något särskilt? Det har varit en del diskussioner kring hennes position i Vita huset och hennes affärsverksamhet men inget neg. från Trump vad jag sett.
Trump talar motbjudande om Ivanka och sexualiserar henne oavbrutet.Är det något särskilt? Det har varit en del diskussioner kring hennes position i Vita huset och hennes affärsverksamhet men inget neg. från Trump vad jag sett.
Känns ju som om att det är så narcissiskt det kan bli. Osmakligt som fan.
Trump talar motbjudande om Ivanka och sexualiserar henne oavbrutet.
Netikette gäller även på buke, dvs påstår du saker får du bevisa dom. Plättlätt.Du får söka på internet eller starta en egen tråd i ämnet.
Jag tycker det var ganska tunt belagt i den artikeln och det fanns direkta feltolkningar. Mycket mera graverande är Epsteinfallet där Clinton verkar ingå och nu också kanske Trump.
Men nu är ju detta en tråd om Trump. Och temat är inte huruvida han är värst i världen i alla avseenden, utan om han är så knäpp som han verkar. Andras knäpphet oaktat.Jag tycker det var ganska tunt belagt i den artikeln och det fanns direkta feltolkningar. Mycket mera graverande är Epsteinfallet där Clinton verkar ingå och nu också kanske Trump.
Vilka är feltolkningarna och var är de ganska tungt belagda?Jag tycker det var ganska tunt belagt i den artikeln och det fanns direkta feltolkningar. Mycket mera graverande är Epsteinfallet där Clinton verkar ingå och nu också kanske Trump.
På vilket sätt verkar Clinton ingå?Jag tycker det var ganska tunt belagt i den artikeln och det fanns direkta feltolkningar. Mycket mera graverande är Epsteinfallet där Clinton verkar ingå och nu också kanske Trump.
De klipp man sett där Trump pratat om att han skulle dejta sin dotter om han inte var hennes pappa, kommenterat hennes kropp eller inte protesterat när han pratat med någon som kallat henne a piece of ass - de är förstås också feltolkade.Vilka är feltolkningarna och var är de ganska tungt belagda?
Ett problem med hela Trump-grejen är just att det tar fokus från viktigare saker. Det är så mycket konstigheter att fokus tas från politiken och landar på Trumps idiotier, och många kan mycket väl vara avsiktliga för att distrahera.
Medan vi sov har presidenten gjort hattrick.
Visa bifogad fil 34697
1) Ifrågasatt om Joe Biden är den som är mentalt kapabel att bli president. Apropå knäpp då.
2) dragit medierna i skiten.
3) retweetat en konspirationsteori om att traffickingåtalade Jeffery Epstein inte tog livet av sig och att Bill Clinton av alla var inblandad.
Alltså han är USA:s president, jag fattar inte hur han har tid att ens tänka på majoriteten av den skit han häver ur sig på twitter.Världen består bara av väl dolda konspirationer ihopflätade - alla konspirerar mot alla utom JAG. Suck. Som president?
Trump påstodd att han inte känt Epstein, kanske eventuellt träffat honom - vilket var orsaken till att någon började cirkulera festbilder av de två från 1990-talet. Så att Trump festade med Epstein är högst sannolikt nästan bevisat, så även att han ljög om det. DÄREMOT betyder detta INTE att han deltagit i Epsteins brott.Jag tycker det var ganska tunt belagt i den artikeln och det fanns direkta feltolkningar. Mycket mera graverande är Epsteinfallet där Clinton verkar ingå och nu också kanske Trump.
Fast det är det som är det svåra, vad har han gjort som har varit bra?Trump påstodd att han inte känt Epstein, kanske eventuellt träffat honom - vilket var orsaken till att någon började cirkulera festbilder av de två från 1990-talet. Så att Trump festade med Epstein är högst sannolikt nästan bevisat, så även att han ljög om det. DÄREMOT betyder detta INTE att han deltagit i Epsteins brott.
Vill man försvara Trump är Epstein-skandalen inte rätt grej att ta upp. Och om man vill försvara honom är det bättre att lyfta eventuella bra grejer han gjort, än att framställa andra som lika goda kålsupare.