Batterier. Missa inte att hamstra batterier.Jag ser din poäng. Gömmer mig på landet. Fryser in egenodlade ärtor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Batterier. Missa inte att hamstra batterier.Jag ser din poäng. Gömmer mig på landet. Fryser in egenodlade ärtor.
Verkligen. Ordförande för FN vore en lämplig nästa position för Trump.Statsmannamässigt, verkligen
*grov ironi*
Hade det varit det enda du skrivit så hade jag inte skrivit som jag gjorde.Är det att försvara Trump att säga att han är ett dåligt föredöme?
Han kanske avser en annan Trump eller är schizofrenVisa bifogad fil 34532
Det här att prata om sig själv i tredje person.
Och som vanligt är det han själv som är viktigast.Visa bifogad fil 34532
Jag har läst jämförelser som fört fram att det inte är så stor skillnad, och då inte menat dödslägren utan de mindre lägren som tjänade mera som "förvar" under nazisterna.Det kommer alltid att dö människor som sitter i förvar, men det är inga koncentrationsläger som Nazi-Tyskland hade.
"world class loser", "failed", "like a dog", "Lyin'", "Haters and Losers" ... Ja jösses, jag tror att vi alla behöver en påminnelse om att en president ska egentligen inte tala såFrån dagens twitter:
Visa bifogad fil 34531
Så talar alltså en president. En president! Om en författare som skrev en bok om honom för FEMTON år sedan.
Varje gång jag läser hans mest narcissistiska tweets tänker jag Herregud, har han inte ett land att styra?
Just den där narcissistiska sidan av honom, att han aldrig kan svälja en personlig oförrätt, tror jag kommer att bli hans fall. Till slut blir han så förblindad av sin grandiosa självbild att han gör ett tillräckligt stort misstag för att ryka. Jag ser fram emot det.
Och här är nog problemet, tråkiga personer vinner inga val.Ja, det är att föredra när världens ledare framstår som.psykiskt stabila.
Löfven, tex. Han är tex inte knäpp och ger inte intryck av instabilt psyke. Småtråkig förvisso. Men betänk alternativen.
Det är för att han läser från en teleprompter,Visa bifogad fil 34532
Fast Löfven vann. Och en av anledningarna tror jag faktiskt är att Annie Lööf inte kunde med Kristersson. Men nu lämnar jag det spåret!Och här är nog problemet, tråkiga personer vinner inga val.
Ja och där blir jag orolig för demensutveckling/utmattning/sammanbrott.Det är för att han läser från en teleprompter,
där någon annan skrivit texten.
Här finns några exempel + folk som driver med det + psykologförklaringVisa bifogad fil 34532
Nu tror jag visserligen att du missförstod @Jeffery s skämt men: är det att han använder telepromptrar som oroar dig? Det tycker jag inte är konstigt alls, det gör ju jättemånga talare.Ja och där blir jag orolig för demensutveckling/utmattning/sammanbrott.
Självklart ska ingen behöva dö i förvar, men det sker även i svenska fängelser och de stackare som sitter där får knappast tillgång till någon avancerad vård, däremot så är det ju inga dödsläger i egentlig mening.Jag har läst jämförelser som fört fram att det inte är så stor skillnad, och då inte menat dödslägren utan de mindre lägren som tjänade mera som "förvar" under nazisterna.
För övrigt så tycker jag inte att människor ska dö, av icke-naturliga skäl, i förvar. Det är väl något som vi alla bör sträva mot.
Det tycker jag också är jättekonstigt. Ok om hans anhängare tycker att det kvittar att han ljuger, det är ju deras sak att avgöra. Men att de förnekar det uppenbara?Det är mycket med, och kring, den där mannen som jag inte förstår. En av de sakerna är hur hans anhängare kan tycka att han är "uppfriskande ärlig" och "säger sanningen som den är"
Han kan ju inte stå för sitt ord för fem öreM ens.
Hans sätt att ljuga är så märkligt också. Det påminner om de där ungen i lågstadiet, som alla visste om att ljög och drog historier som en häst travar, men som vid konfrontation envist hävdade att "nähä, det har jag aldrig sagt", trots att det fanns många vittnen på det.
Flertalet presidenter el motsv i demokratier är väl tryggt och lagom tråkiga?Och här är nog problemet, tråkiga personer vinner inga val.