Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När någon anstränger sig så hårt för att trycka ner någon för att denna har en annan åsikt så ja då är det underhållande och en aning smickrande också faktiskt. Och inte är det direkt förvånande att du känner att du måste rusa in och hjälpa till heller. Samma vanliga mönsterOm du inte varit fullt så upptagen med att peta på gröna gubbar hade du kanske hunnit se att inte en stavelse i inlägget du svarar på handlar om vad som HAR hänt, om din missbrukande släkting eller om missbruk överhuvudtaget. Underhållande, tja, det beror väl på hur man definierar det.
Jag??Men varför använder du din anhörig som något slags slagträ mot tex @Trani och mig?
Försökte hon trycka ner dig? Det såg jag inte alls. Den som mest försöker sätta sig på andra i tråden verkar väl vara du, som utser dig till Hjältemorsan i jämförelse med ett par bukefalisters föräldrar.När någon anstränger sig så hårt för att trycka ner någon för att denna har en annan åsikt så ja då är det underhållande och en aning smickrande också faktiskt. Och inte är det direkt förvånande att du känner att du måste rusa in och hjälpa till heller. Samma vanliga mönster
Och i jämförelse med mig.Försökte hon trycka ner dig? Det såg jag inte alls. Den som mest försöker sätta sig på andra i tråden verkar väl vara du, som utser dig till Hjältemorsan i jämförelse med ett par bukefalisters föräldrar.
Förvånar mig inte ett dugg att du inte såg det. Jag har inte utsett mig till något. Det är ju du som gör detFörsökte hon trycka ner dig? Det såg jag inte alls. Den som mest försöker sätta sig på andra i tråden verkar väl vara du, som utser dig till Hjältemorsan i jämförelse med ett par bukefalisters föräldrar.
Och i jämförelse med mig.
Men jösses! Dina inlägg är som att vi befinner oss i varsitt parallellt universum. Jag kan inte ens gissa vad sjutton du menar.Förvånar mig inte ett dugg att du inte såg det. Jag har inte utsett mig till något. Det är ju du som gör det
Det förstår jag. Så väl.Jamen du är ju en skitmorsa så jag bortsåg från dig
Som när katten kommer hem med en död råtta.Det förstår jag. Så väl.
Igår underpresterade jag till den grad att sonen såg sig nödsakad att laga middag åt mig.
*skitföräldrarDen som mest försöker sätta sig på andra i tråden verkar väl vara du, som utser dig till Hjältemorsan i jämförelse med ett par bukefalisters föräldrar.
Jag skall försöka formulera mig på ett enklare sätt nästa gångMen jösses! Dina inlägg är som att vi befinner oss i varsitt parallellt universum. Jag kan inte ens gissa vad sjutton du menar.
Men ni är ju i parallella universum. Jag flyter om kring på min vintergalax och kan bara se att det i denna tråd är Tora som sa något helt oskyldigt från sitt universum som det andra universumet såg som en krigsförklaring. Tora viftar med neutralflaggan men andra universumet vill ha krig om vem som är sämst förälder. Och allierade flyger in....Men jösses! Dina inlägg är som att vi befinner oss i varsitt parallellt universum. Jag kan inte ens gissa vad sjutton du menar.
Ska komma ihåg att kalla dig allierad nästa gång du delar någons åsikt. Det är helt uppenbart vem du menar. Jag har legat däckad i migrän i tre dagar och försökte läsa ikapp i tråden i dag. Vid det här laget borde det dessutom stå klart att varken @Petruska eller jag särskilt ofta behöver stöttning i en diskussion. Det sker väl ungefär lika ofta som @Tora ”viftar med neutralflaggan”.Men ni är ju i parallella universum. Jag flyter om kring på min vintergalax och kan bara se att det i denna tråd är Tora som sa något helt oskyldigt från sitt universum som det andra universumet såg som en krigsförklaring. Tora viftar med neutralflaggan men andra universumet vill ha krig om vem som är sämst förälder. Och allierade flyger in....
Jag skulle nog tro att jag är välkommen hem till morsan om det skiter sig i livet. Jag hade blivit mycket förvånad annars. Jag klarar typ en helg innan jag ledsnar när vi är på besök. Jag trivs för bra med att vara hemma och med min egen lilla familj och när jag flyttade kände jag ett behov av att flytta långt för att få ordentlig distans till dels morsan men även "resten" av det som var min gamla byhålaHur många hade lätt låtit sina föräldrar flytta in då?
Om den/de behöver bostad säg 6-12 månader?
Det är kanske en sak att känna sig som hemma i föräldrarnas hus, gå i kyl och lådor, ta sista alvedonen mm men hur bekväma hade ni varit med motsatsen?
Inte roligt med migränSka komma ihåg att kalla dig allierad nästa gång du delar någons åsikt. Det är helt uppenbart vem du menar. Jag har legat däckad i migrän i tre dagar och försökte läsa ikapp i tråden i dag. Vid det här laget borde det dessutom stå klart att varken @Petruska eller jag särskilt ofta behöver stöttning i en diskussion. Det sker väl ungefär lika ofta som @Tora ”viftar med neutralflaggan”.
Den där ”jag deltar inte i diskussionen utan avgör ovanifrån vem som har Rätt och vem som har Fel” är SÅ tröttsam.
Haha jäklar alltså vilken otroligt oförskämd argumentationsteknik du har. Riktigt jävla nedlåtande och gräslig.Men det är lite gulligt när du rycker ut till någons försvar