Spillolja till häst?

Sv: Spillolja till häst?

Alltså jag är helt efter, men nu orkar jag inte undra länge... vad i hela friden betyder det när man skriver typ 10 tecken och 101010 och allt vad det är... jag bara kan inte förmå mig att fatta...

HJÄLP MIG!:cool:

Det är för att ett inlägg måste vara minst 10 tecken långt för att kunna postas.
Om man har ett kort svar som på ett inlägg kan det alltså se ut såhär:

"Ja!
tiotio"

Hängde du med?

Det är för att ett inlägg måste vara minst 10 tecken långt för att kunna postas.
Om man har ett kort svar som på ett inlägg kan det alltså se ut såhär:

"Ja!
tiotio"

Hängde du med?

Men gud så dumt.. hi hi hi.... Det hade jag aldrig kommit på själv i alla fall... Tack snälla för hjälpen!:banana:

JAPP men ska va motorolja. Används mot mugg o rasp. Är mildare än virkos. Bara att läsa innehållsförteckningen på båda o jämföra. Ska ej hällas i hästen! En gammal kur o används fortfarande.

Rent skitsnack! motorolja innehåller ett antal mkt giftiga ämnen.
Virkon i utspädd form är milt o ogiftigt.
PL

Rent skitsnack! motorolja innehåller ett antal mkt giftiga ämnen.
Virkon i utspädd form är milt o ogiftigt.
PL
Håller helt med dig.

Motorolja är skitgiftigt!

Snåljåpar och idioter använder enbart sån skit på häststackare,vad annars finns det för anledning?:crazy::eek:
man blir ju mörkrädd vad vissa glatt kladdar på sina hästar...:cry:

Håller med att det är milt i utsp form.

virkon är ett desinfektionsmedel, som jag trodde att man bara kunde använda på ytor, men så var det ju tydligen inte???

Liknande trådar

Hästvård Min lille ettåring har kastrerats på klinik för en månad sedan men sedan åkt på infektioner i skapet. Två antibiotikakurer senare tror...
Svar
7
· Visningar
746
Senast: Amk
·
Hästvård Jag köpte en nyimporterad häst i slutet av september, hästen hade då varit i Sverige i en vecka innan han kom till oss från Irland...
Svar
11
· Visningar
689
Hästvård Hej, Undrar vad ni andra har för erfarenheter av muskelbristningar på hästar? Min har fått en muskelbristning i ett bakben, tyvärr samma...
Svar
5
· Visningar
473
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Vår ponny har idag fått diagnosen ringkota vänster fram. Det är mycket att ta in… veterinären pratade om operation kunde vara ett...
Svar
12
· Visningar
1 098
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka