BernT

Trådstartare
Jag och pappa var och tittade på en ett-åring efter Spender S häromdan.
Den var riktigt fin och väluppfostrad, men jag har faktiskt aldrig sett en Spender S avkomma (tror jag iaf :p) förut, nån som vet hur de är i temprament och om de blir ''bra''?

Sv: Spender S

Har en 1-åring e.Speender här och han är riktigt fin. Snygg med bra gångarter och löshoppar kanon. Riktigt fina bakben. Han sparas som hingstämne. Jätte trevlig och social.

Låter ju bra ;)
Så han nedärver bra temprament iaf? Inga 'mupphästar' direkt?

Den avkomman som är här är väldigt snäll, men jag har inte träffat på fler Spender avkommor så jag vet inte hur han ger i temperament.

Min har fått en avkomma med Spender S. Tyvärr har jag varken sett den eller hört så mycket om den än. Den är 4 nu, så den kommer förmodligen ut och tävlar lite nu i år, så då kan jag återkomma kanske :D

Men vad jag hört är det trevliga hästar!

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan...
2
Svar
36
· Visningar
2 720
Senast: 13579vas
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 494
Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 936
Senast: MML
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
525
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna
  • reservdelar till klösträd