Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag och pappa var och tittade på en ett-åring efter Spender S häromdan.
Den var riktigt fin och väluppfostrad, men jag har faktiskt aldrig sett en Spender S avkomma (tror jag iaf ) förut, nån som vet hur de är i temprament och om de blir ''bra''?
Har en 1-åring e.Speender här och han är riktigt fin. Snygg med bra gångarter och löshoppar kanon. Riktigt fina bakben. Han sparas som hingstämne. Jätte trevlig och social.
Min har fått en avkomma med Spender S. Tyvärr har jag varken sett den eller hört så mycket om den än. Den är 4 nu, så den kommer förmodligen ut och tävlar lite nu i år, så då kan jag återkomma kanske
Ekonomi & Juridik
Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.