Specialraser

Indiv

Trådstartare
Har letat och kontaktat SH också men inte fått svar än. Men någon här kanske kan svara på varför specialraserna inom SH togs bort, var det i samband med omläggning av avelsorganisationerna? De som gick under specialraser har ju idag antingen ett eget förbund som faller under SH som avelsorganisation, eller gått ihop till ASHR. Men varför blev det egentligen så?

Det finns ju fler specialraser med liten population som inte hör hemma någonstans.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
1 910
Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 911
Senast: Stefffie
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 836
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 533
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp