Spara inzoomade bilder, photoshop

Etoile

Trådstartare
*Blev nåt knas med förra tråden*
Jag har några bilder som jag har tagit på långt håll.. På kameran kunde man klicka på "enter" så blev de inzoomade och jättebra..
När jag sedan laddade upp dem på datan, var de i den ursprunliga storleken..
Klickade då på "visa" och "Zooma in".. Då blev de så som jag vill ha dem.. Nu till frågan: Hur sparar man bilderna så att de är "inzoomade"??

Tacksam för hjälp :bow:
 
Sv: Spara inzoomade bilder, photoshop

Först måste du beskära bilden så du bara har kvar det området du vill ha.. sen så måste du ändra storleken på den bilden du då får ut... Finns under Image och sen Size.. Jag vet inte vad dom kallar det på svenska! =)
 

Liknande trådar

Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 826
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
16 859
Kropp & Själ Min mage har sålänge jag kan minnas varit strulig. När jag var i tonåren utredde det, eller "utredde" är kanske bättre. Man tog lite...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
15 287
Relationer En person i min närhet fyller år snart, och en annan person i min närhet har föreslagit att vi ger bort en träningsmaskin i...
2
Svar
22
· Visningar
1 808
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp