Spänner mig

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

Maybe

Jag har ett stort och rätt smärtsamt problem.
Det är såhär att när jag rider, så spänner jag mig oerhört mycket i högra axeln. När jag spänner mig så påverkas min högra arm, jag har absolut ingen styrka i den, ju mer jag försöker kämpa. Desto mer gör det ont. Jag försöker att slappna av, men det går inte!:crazy:

Vad ska jag göra för att bli av med det?

Sv: Spänner mig

rid med avslappningövningar ;)

hehe nej, men du kanske har råkat plockat på dig en spänning i axeln eller nacken. Kolla då upp detta.(jag har samma problem, fast i rygg och nacke tror jag)

Spänningar hos ryttaren orsakar ju även spänningar hos hästen :(

tyvärr har jag inte kollat upp mig än, i med att hästen med har fått spänningar eller något så han är lite sne :o så jag tänkte att när han är fixad så ska jag försöka hunnit med mig med.

men det blir nog kiroprakt för både mig och pollen :)

Går in under forumet hästmänniska där oxå ryttarhälsa inkluderas och söker på detta forum.
Skriv spänner axlarna så hittar du trådar i samma ämne

moderator
mysko

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 026
Hästhantering Precis som rubriken säger har jag en häst som är svår/jobbig att sko. Jag vet varför - en hovslagare har varit dum mot honom en gång -...
2
Svar
29
· Visningar
2 747
Senast: Askur2017
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
380
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 735

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka