Spännande och intressanta hus till salu, del 2


Sååååå man köper en hälsofarlig "kulturbyggnad" som kommer kosta "ingen vet exakt hur mkt men VÄLDIGT mycket" som inte går att bo i, och det huset som går att bo i är uthyrt med besittningsrätt = omöjliga att bli av med.
Sen ovanpå (under) detta så finns diverse servitut som ingen vet hur det kan påverka husen !

Japp ... Drömkåken 2 som är till salu !!!
 
Sååååå man köper en hälsofarlig "kulturbyggnad" som kommer kosta "ingen vet exakt hur mkt men VÄLDIGT mycket" som inte går att bo i, och det huset som går att bo i är uthyrt med besittningsrätt = omöjliga att bli av med.
Sen ovanpå (under) detta så finns diverse servitut som ingen vet hur det kan påverka husen !

Japp ... Drömkåken 2 som är till salu !!!
Jag kan lägga till att bonden nära ofta har djur på vift. Min vän dom bor typ granne med det där brukar ha kalvar eller får i sin trädgård :D
 
Kommer ni ihåg den där hemska typ ”femrumslägenheten” på 34 kvadrat i Solna som delades här i tråden tidigare?

Nu annonserar arkitekten i en facebookgrupp för tinyhouseboende efter en familj på 4-5 personer som vill bo i den en vecka och filmas. :eek: :laugh:

Någon som blir sugen?
26E60DA0-548A-4C7C-9DF7-88DCD4972BA1.jpeg
 
https://www.fastighetsbyran.com/sv/...8617&utm_source=hemnet.se&utm_medium=referral

Alltså - jag pallar inte ens att kommentera detta! Vilket spektakel.

Alltså... på utsidan ser det ut som ett rätt tråkigt 80-talshus. Sedan kommer insidan som ser ut som om en saloon fått en love child med en timmerkoja a la Americana :rofl:

Edit: De har försökt flörta lite med jugend och allmoge också... colour me not impressed :cautious:

Edit 2: Komplett med tribal-tatueringar på väggen! :laugh:

Edit 3: Det nautiska temat på badrumsporslinet var lite förvirrande med tanke på timmerkojetemat :confused:
 
Senast ändrad:
Alltså... på utsidan ser det ut som ett rätt tråkigt 80-talshus. Sedan kommer insidan som ser ut som om en saloon fått en love child med en timmerkoja a la Americana :rofl:

Edit: De har försökt flörta lite med jugend och allmoge också... colour me not impressed :cautious:

Edit 2: Komplett med tribal-tatueringar på väggen! :laugh:

Edit 3: Det nautiska temat på badrumsporslinet var lite förvirrande med tanke på timmerkojetemat :confused:
:laugh: Hade helt missat tribal-tatueringarna, trots att jag tittat måååånga gånger på bilderna
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp