Spännande och intressanta hus till salu, del 2

Kollade lite på golven och de värsta verkar vara linoleum? Målade väggarna, eventuellt lämna lite paneler och skiffer och taken, tog bort saloon och toan. Avskyr köksöar så den rök definitivt och det blev en öppen planlösning kök/vardagsrum. Tapetserade om alla fondväggar. Tog bort lampan. Spiraltrappan är udda men något man kan leva med tillsvidare. Planlösningen var ok.

Det är vad jag alltid tittar på, läge, planlösning och om något dyrt som kök och badrum är i uselt skick och behöver bytas. Toan i stora badrummet var definitivt något jag skulle byta asap.

Edit: Däremot var utsidan tråkig och svenne banan och den kan man inte ändra på lätt.
 
Jag hoppade nästan till när det helt plötsligt kom en blå tapet efter allt det gråa 😅🙈

https://ludvig.se/fastigheter/gard-med-lantligt-lage-endast-ca-2-mil-fran-skelleftea-centrum/

Jag kollar ju mkt på hus i Kalmar/Östergötland, det här är HELT renoverat i en stil som MÅNGA av husen i de områdena. Har tom börjat undra om det är nån som köper billigt renoverar och säljer sen, för de använder SAMMA material på ALLT ...
Så till den del att jag snart "spyr" på de där grå laminatgolvet, Som jag personligen ALDRIG kommer välja själv.

Men oddsen att de ska va i Skellefteå låter ju små ?
 
Jag kollar ju mkt på hus i Kalmar/Östergötland, det här är HELT renoverat i en stil som MÅNGA av husen i de områdena. Har tom börjat undra om det är nån som köper billigt renoverar och säljer sen, för de använder SAMMA material på ALLT ...
Så till den del att jag snart "spyr" på de där grå laminatgolvet, Som jag personligen ALDRIG kommer välja själv.

Men oddsen att de ska va i Skellefteå låter ju små ?

Byggmax finns i hela landet...
 
Jag kollar ju mkt på hus i Kalmar/Östergötland, det här är HELT renoverat i en stil som MÅNGA av husen i de områdena. Har tom börjat undra om det är nån som köper billigt renoverar och säljer sen, för de använder SAMMA material på ALLT ...
Så till den del att jag snart "spyr" på de där grå laminatgolvet, Som jag personligen ALDRIG kommer välja själv.

Men oddsen att de ska va i Skellefteå låter ju små ?
Jag tänker att många kör den stilen som ett ”säkert kort”. Och många verkar gilla det. Mina föräldrars hus var nyrenoverat när de köpte det för 7 år sedan, vitt och grått i hela huset och min mamma tycker det är så fint 😆
Samma med många nybyggda hus, det inreds med minimalt med färg.
 
Jag hann just tänka att badrummet ändå såg förvånansvärt normalt ut jämfört med allt det andra. Sedan såg jag de påklistrade eldflammorna som löper längs foten av toaletten.

given-up-david-rose.gif
 
Jag har inte något emot vitt eftersom det gör att det är som ett blankt blad papper och jag kan enkelt sätta min egen prägel på det. Linoleum måste omedelbart bort, men gissar att det är billigare och enklare att byta än andra golv.
 
Jag hann just tänka att badrummet ändå såg förvånansvärt normalt ut jämfört med allt det andra. Sedan såg jag de påklistrade eldflammorna som löper längs foten av toaletten.

Visa bifogad fil 126753
... och det här skulle alltså vara ett svar på det här:

https://www.fastighetsbyran.com/sv/...8617&utm_source=hemnet.se&utm_medium=referral

Alltså - jag pallar inte ens att kommentera detta! Vilket spektakel.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp