Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså jag har bott typ 0.5-1 mil bort i 14 år och aldrig hört talas om detta märkliga ställe.Jag och ägaren har tydligen en gemensam bekant. Nu blir jag nyfiken på bakgrunden till detta märkliga bygge!
Jag åker den sträckan av väg 214 där huset ligger minst en gång i veckan...Alltså jag har bott typ 0.5-1 mil bort i 14 år och aldrig hört talas om detta märkliga ställe.
Jag får ont i huvudet efter tre bilder
Alltså jag har bott typ 0.5-1 mil bort i 14 år och aldrig hört talas om detta märkliga ställe.
Ni kan väl gå på visning !! Så vi kan få en rapport "inifrån"....Jag åker den sträckan av väg 214 där huset ligger minst en gång i veckan...
Jag har inte skymtat fastigheten, vare sig vinter eller sommar, och "ingen" har nämnt existensen av denna minst sagt originella fastighet för mig!
Nästa gång jag åker den vägen, så ska jag banne mig svänga ner där.
Snubblade just äver den annonsen, men du hann ju före i tråden med marginal.
Jag börjar gensast undra vad säljaren flyttar TILL?
Det mest normala i det där är nog pelargonerna i balkonglådorna. I övrigt tror jag att jag hade gått runt och varit konstant åksjuk ifall jag hade varit tvungen att bo i det där!
Jag tror att man får hålla på ett tag om man ska försöka hitta någon slags logik, rim och reson i det där byggetVäcker många frågor det där vikingahuset.
Har det bedrivits nån slags verksamhet (men då borde väl ni som bor i närområdet hört talas om det).
Eller är det nån tok som bott i det där? Eller haft som semesterboende?
Jag tror det eventuellt kan finnas potential för att sälja till någon som pysslar med turistupplevelser?
Är vikingar och riddare alltså samma sak?
För det där är inget jag tänker på om någon säger riddare . Men det kan ju vara hur jag tänker bara.
Edit: En amazon är ju förvisso heller ingen viking för mig. Men det ordet i sig betyder väl krigare bara tror jag?
Jag hade ju kallat det för Valkyria om man nu ska hålla vikingatemat, men jag undrar vad den moderna sadeln med nya stigbyglar som hänger ute har med saken att göra?Edit: En amazon är ju förvisso heller ingen viking för mig. Men det ordet i sig betyder väl krigare bara tror jag?
Just därför som jag blev nyfiken på hur det ser ut när man väl tagit bort all deras inredningNu låter det väl som att jag är sjuk i huvudet men jag undrar om det är så illa under all gräslig inredning?
River man ut all inredning, målar om och lägger puts på en del ställen så tror jag insidan blir rätt trevlig.
På utsidan behövs en jäkla massa skit i form av horn, skyltar och skumma byggnationer bort.
Det finns ingen visningstid inlagd.Jag hade ju kallat det för Valkyria om man nu ska hålla vikingatemat, men jag undrar vad den moderna sadeln med nya stigbyglar som hänger ute har med saken att göra?
Så många frågor, så lite svar tills vi får en rapport från @skogaliten m fl som går på visningen.
Kan jag iofs förstå, det hade väl kommit busslaster med nyfikna annars.Det finns ingen visningstid inlagd.
Det står "kontakta mäklaren för visning", och jag tror jag avstår från att låtsas vara såpass intresserad så att jag bokar en enskild visning.
Verkar inte vara öppen visning. Jag hittade iaf inget datum. Men vi skall lämna dottern på lördag på ett ställe som gör att vi är närmare. Kan hända att bilen tar den vägen.Jag hade ju kallat det för Valkyria om man nu ska hålla vikingatemat, men jag undrar vad den moderna sadeln med nya stigbyglar som hänger ute har med saken att göra?
Så många frågor, så lite svar tills vi får en rapport från @skogaliten m fl som går på visningen.
Boka en visning och låtsas ni är intresserade? Fast de kanske tar en UC innan de släpper in någon.Verkar inte vara öppen visning. Jag hittade iaf inget datum. Men vi skall lämna dottern på lördag på ett ställe som gör att vi är närmare. Kan hända att bilen tar den vägen.
Gillar inte och fy 17 för att bo så låglänt nära havet. Undrar hur det ser ut om bara 10 år, vatten framme vid husgrunden?https://bostad.skandiamaklarna.se/till-salu/CMLantbruk/MDMwM3wwMDAwMDM2NDAxN3w1OA../objekt
För den som har 45 miljoner eller sådär över