Spännande och intressanta hus till salu, del 2

Vad sägs om att bo fem pers på 34kvm? Det tycker säljarna här är jättebra!
https://www.hemnet.se/bostad/lagenhet-1rum-karolinska-omradet-solna-kommun-fogdevreten-10-20111848
Jag kan inte bestämma mig för om den här snubben 1) sitter på toa, 2) sitter och jobbar i något slags minimalt hemmakontor, eller 3) sitter inklämd i en sådan där fotoautomat som aldrig tar några vettiga bilder.

16315e6dd56fa172c019d39c67b18897.jpeg


Om alternativ 2: Vem i hela fridens namn skulle välja att dessutom JOBBA hemifrån, när man bor så litet? Jag hade behövt allt andningsrum jag kunde få under så många av dygnets timmar som möjligt! :wtf:
 
Älskar också att de använt en bild av ett regnvått glas rödvin ur en lika regnvåt vinflaska på en regnvåt bänk för att illustrera utemiljöns potential. Tja, det är ju ärligt i alla fall! :D

Tillägg: Och en... flaskkylare. Som man ju behöver till rödvin så ofta. Särskilt är det regnar. Eller...? O_o

f03916bee7cbc94927b390c145cb8779.jpeg
 
Senast ändrad:
Alltså ursäkta att jag spammar, men det bara fortsätter! En seriestripp är väl ungefär det sista jag hade väntat att få se mig i en bostadsannons, men det får den ju att stå ut i alla fall! Sen att själva serien innehåller en hel del skrivfel, svengelska och märkliga "repliker" är en annan femma...

Kände också att jag fick lite lätt stresspåslag av den där planritningen 🥵

Screenshot 2023-07-13 at 16.16.56.png


Alltså det här kan vara det konstigaste jag nånsin sett i bostadsväg, bra fynd @RedChili! :D
 
Senast ändrad:
Älskar också att de använt en bild av ett regnvått glas rödvin ur en lika regnvåt vinflaska på en regnvåt bänk för att illustrera utemiljöns potential. Tja, det är ju ärligt i alla fall! :D

Tillägg: Och en... flaskkylare. Som man ju behöver till rödvin så ofta. Särskilt är det regnar. Eller...? O_o

Visa bifogad fil 123388
Tillägg! Det är en kork som hör till en flaska bubbel också 😂
 
Älskar också att de använt en bild av ett regnvått glas rödvin ur en lika regnvåt vinflaska på en regnvåt bänk för att illustrera utemiljöns potential. Tja, det är ju ärligt i alla fall! :D

Tillägg: Och en... flaskkylare. Som man ju behöver till rödvin så ofta. Särskilt är det regnar. Eller...? O_o

Visa bifogad fil 123388
Misstänker nån fancy mörk öl 🤔? Ser lite ensamt ut iaf att sitta där å dricka finöl i regnet 😅
 
Jag kan inte bestämma mig för om den här snubben 1) sitter på toa, 2) sitter och jobbar i något slags minimalt hemmakontor, eller 3) sitter inklämd i en sådan där fotoautomat som aldrig tar några vettiga bilder.

Visa bifogad fil 123387

Om alternativ 2: Vem i hela fridens namn skulle välja att dessutom JOBBA hemifrån, när man bor så litet? Jag hade behövt allt andningsrum jag kunde få under så många av dygnets timmar som möjligt! :wtf:
Jag tänker att det rimliga är att han sitter och googlar efter ”Hur hitta annat boende snabbt”, efter att ha provat att bo fem personer i lägenheten en vecka.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp