Spännande och intressanta hus till salu, del 2

För mörk och deprimerande för min smak men om jag fick några hinkar vitfärg att reta upp @athena_arabians med så hade jag nog kunnat bo så ;)
Den tilltalade inte mig heller. Alldeles för "källaraktig" för min smak... Men det var väl kanske åt vinkällare-hållet som mäklaren vill styra tankarna med sin målande beskrivning, istället för åt...säg...potatiskällare-hållet... :D
 
Häftig och ändå rätt bra ombyggd. Jag hade dock försökt planerat "köket" annorlunda (inte så långsmalt) och inte så mörkt. Vardagsrummet och sovrummen kändes dock ljusa.
Ja men är ändå inte den där mörka bruna färgen 70 till tidigt 80-tal eller typiskt Amerikanskt?
 
Ja men är ändå inte den där mörka bruna färgen 70 till tidigt 80-tal eller typiskt Amerikanskt?
Kollade igen och upptäckte att jag tydligen tittade lite snabbt på vissa bilder. Vardagsrummet har ju en hel del "tung träinredning" i mörkbetsad färg. Är det den du menar med den mörkbruna färgen? Håller med att det känns amerikanskat på något sätt.
 
Kollade igen och upptäckte att jag tydligen tittade lite snabbt på vissa bilder. Vardagsrummet har ju en hel del "tung träinredning" i mörkbetsad färg. Är det den du menar med den mörkbruna färgen? Håller med att det känns amerikanskat på något sätt.
Ja de älskar ju mörkt trä. Precis som på 70 och tidigt 80-tal här i sverige när lister, foder och skåpsluckor skulle vara mörkbrunt.
 
Man undrar lite om ödet bakom försäljningen eftersom visst är ganska nyligen renoverat verkar det som, och annat lämnat ofärdigt. Gissar att det använts som (hemma) kontor, därav kassaskåp och dokumentskåp. Förhoppningsvis fungerar koden till kassaskåpet @Ninnurur :angel:
Jag tänkte också på hemmakontor av något slag, men när jag skummade texten såg jag inget alls om det, eller om kassaskåpet för den delen. Tyckte det var lite märkligt (eller så missade jag det)... :confused:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp