Spännande och intressanta hus till salu, del 2

Jag gissar att allt "lurv" är till för att vara ljuddämpande, vilket nog kan behövas när man är många pers på liten yta...

Jo, jag funderade på det, men bara alla byggen i sig borde dämpa ljudet?
När vi är fler här hos mig låter det inte konstigt på något sätt. Jag menar, tar jag ner duschdraperiet t ex ändras ju akustiken inne på toaletten, det märks, men det ekar liksom inte i lgh utan lurv. Sen visst, det kan höras ut mer utan att man hör skillnad själv också antar jag, men ändå.

Jag tittade på bilderna igen nu och asså det ser ju ut som ett j*kla skämt.
 
Jag gissar att allt "lurv" är till för att vara ljuddämpande, vilket nog kan behövas när man är många pers på liten yta...
Jag tänker bara på att med 4 pers på så liten yta och alla de där textilerna och lurvet: sanitär olägenhet efter en kvart!
Ungar som spiller saft, pärlplattor och pussel som råkar ramla i golvet, tappad chipsskål, grus, våta regnkläder och snövåta overaller.
Fy fan för att städa där!!!
 
Jag tänker bara på att med 4 pers på så liten yta och alla de där textilerna och lurvet: sanitär olägenhet efter en kvart!
Ungar som spiller saft, pärlplattor och pussel som råkar ramla i golvet, tappad chipsskål, grus, våta regnkläder och snövåta overaller.
Fy fan för att städa där!!!
Med tanke på läget så gissar jag att de tänker sig att några prydliga universitetsstudenter ska bo där. Frågan är om det kommer gå så bra dock.. Det är ju inte heller så att bostaden är gjord från början för att vara såhär utan det är ju en gammal lägenhet i ett vanligt hus som är renoverad till att bli såhär luddkonstig.
 
Med tanke på läget så gissar jag att de tänker sig att några prydliga universitetsstudenter ska bo där. Frågan är om det kommer gå så bra dock.. Det är ju inte heller så att bostaden är gjord från början för att vara såhär utan det är ju en gammal lägenhet i ett vanligt hus som är renoverad till att bli såhär luddkonstig.

Prydliga universitetsstudenter... not gonna happen! :rofl: :rofl: :rofl:
 
Jag tänker bara på att med 4 pers på så liten yta och alla de där textilerna och lurvet: sanitär olägenhet efter en kvart!
Ungar som spiller saft, pärlplattor och pussel som råkar ramla i golvet, tappad chipsskål, grus, våta regnkläder och snövåta overaller.
Fy fan för att städa där!!!
Ja mindre lurv och mer lättstädat! Tveksamt om det ens går att städa ordentligt i alla hörn
 
Tyvärr hittar jag inte husannonsen jag tog bilden ifrån, troligen Norrtälje någonstans. Men det var en annorlunda lösning i köket! Jag hade nog inte kunnat ha det så 🫣
MDIyNnwwMDAxMjMzMzc2MXw5Ng.jpg
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp