A
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur menar du med positivare anda? Dom här trådarna har väl aldrig varit negativa? Eller får det bara vara fina kåkar?
De har handlat både om spännande och avskräckande hus och bitvis tycker jag det varit ganska mycket negativt i de trådarna, även jag har bidragit till det. Men det är väl roligare med en tråd som fokuserar på spännande och intressanta hus, tycker du inte det?Hur menar du med positivare anda? Dom här trådarna har väl aldrig varit negativa? Eller får det bara vara fina kåkar?
Jag kan inte se att dom andra trådarna inte innehållit spännande och intressanta hus. Så om du tycker din trådstart ger dig tolkningsföreträde så får vi väl göra en annan tråd för de sönderrenoverade, för spökhusen, för rucklen och knashusen. För det tycker nämligen jag är spännande och intressanta hus.De har handlat både om spännande och avskräckande hus och bitvis tycker jag det varit ganska mycket negativt i de trådarna, även jag har bidragit till det. Men det är väl roligare med en tråd som fokuserar på spännande och intressanta hus, tycker du inte det?
Om du tycker det är spännande att klaga på andras hus så är inte jag att hindra dig att starta en sådan tråd. Och det är heller ingen som tvingar dig att skriva i den här tråden. Jag tycker dock att du borde tänka på att det faktiskt är andra människors hus du vill göra ned, jag tror inte du själv skulle tycka det vore lika roligt om det gällde ditt eget.Jag kan inte se att dom andra trådarna inte innehållit spännande och intressanta hus. Så om du tycker din trådstart ger dig tolkningsföreträde så får vi väl göra en annan tråd för de sönderrenoverade, för spökhusen, för rucklen och knashusen. För det tycker nämligen jag är spännande och intressanta hus.
...Eller för den delen mäklare som tar "knasiga" bilder, eller lämnar "märklig" information.Jag kan inte se att dom andra trådarna inte innehållit spännande och intressanta hus. Så om du tycker din trådstart ger dig tolkningsföreträde så får vi väl göra en annan tråd för de sönderrenoverade, för spökhusen, för rucklen och knashusen. För det tycker nämligen jag är spännande och intressanta hus.
Jag har ofta funderat på hur vårt hus skulle kommenteras. Folk skulle tro vi är komplett galna och extremt slarviga.Om du tycker det är spännande att klaga på andras hus så är inte jag att hindra dig att starta en sådan tråd. Och det är heller ingen som tvingar dig att skriva i den här tråden. Jag tycker dock att du borde tänka på att det faktiskt är andra människors hus du vill göra ned, jag tror inte du själv skulle tycka det vore lika roligt om det gällde ditt eget.
Nog om detta. Tråden handlar som sagt om spännande och intressanta hus och inte om allmänt tjafs
Haha.... Jag halvt om halvt väntade på att vårt hus skulle komma upp i den förra tråden när det var till salu..... Och det var INTE för att det var otroligt vackert, välskött eller lyxigt om man säger så....Jag har ofta funderat på hur vårt hus skulle kommenteras. Folk skulle tro vi är komplett galna och extremt slarviga.
Men då kör vi på som vi brukar i den här tråden.
Wow, hellajbans. Ytorna är ju kanon inne men ute är huset har väldigt många ansikten. Och återigen en fotograf som får en att känna sig full. Den ena bilden på trappen o hallen var helmärklig.Det här huset känns helt osammanhängande. Hade lika gärna kunnat vara 4 olika hus i samma lista..
http://net.sfd.se/webpack/wpBildLista/Default.aspx?firmanr=10177&objgid=OBJ10177_1603127202
Utifrån ger det gigantiska taket ett intryck av att man tagit ett svinhus och gjort om det till bostad. Bilderna innifrån gör mig mest förvirrad över var jag är någonstans. Inte blev det bättre av att den sista planlösningsbilden i 3d är vriden 180 grader jämfört med 2D bilden. Vad gör egentligen den där 3D bilden där alls?Det här huset känns helt osammanhängande. Hade lika gärna kunnat vara 4 olika hus i samma lista..
http://net.sfd.se/webpack/wpBildLista/Default.aspx?firmanr=10177&objgid=OBJ10177_1603127202
Jag har ofta funderat på hur vårt hus skulle kommenteras. Folk skulle tro vi är komplett galna och extremt slarviga.
Men då kör vi på som vi brukar i den här tråden.
Det här huset känns helt osammanhängande. Hade lika gärna kunnat vara 4 olika hus i samma lista..
Det här vill jag ha, en liten B&B kanske. Med lite smådjur.
https://www.hemnet.se/bostad/villa-10rum-otterbacken-gullspangs-kommun-garden-1-8953475
Fast takterassen med jacuzzi skulle jag inte säga nej till !Vilket märkligt ställe Klart omysigt, inte i min smak.
Fast takterassen med jacuzzi skulle jag inte säga nej till !
Det är ju läget som är det bästa. En ö med få hus. Inredningen är lite för modern för huset.Klart mysigt ställe och trädgården har potential. Men köket var hemskt, den där röda färgen är ruggig.