Spännande o intressanta hus till salu del 4

Fint men tyvärr ser jag enorma problem med renovering inkl fukt... :crazy:
Vågar man ens vistas där innan elen är bytt?
MDE4OHwwMDAwMDA3OTg3OHw5Ng...jpeg

Hahaha om jag bodde så där så hade jag haft riktiga hästar.

Är dock hästlös just nu men nog funderar man mycket på vilka sorts hästar man hade velat äga när möjligheten till det kommer och därav min kommentar om låtsashästar.

Ha ha, jaha.....tänkte liksom i fantasin......vackert med en så trevlig fantasi tänkte jag.

Efter denna inledning: "Då är kanske denna oas med dansk design byggt av en känd dansk musiker 1980, någonting för dig. Villan har under 1990-talet haft ett flertal kungliga besök" blev jag faktiskt ganska besviken på interiören...
https://www.hemnet.se/bostad/fritidshus-4rum-hallaryd-almhults-kommun-stenshult-8-10295255
Skulle aldrig ens åka och titta på stället, trist hus med trist interiör och trista omgivningar, vem vill sitta och titta rakt in i en skog och ingen utsikt? Rätt vad det är så kalhugger de väl det dessutom så man har bara att hygge att glo på. O_o

Efter denna inledning: "Då är kanske denna oas med dansk design byggt av en känd dansk musiker 1980, någonting för dig. Villan har under 1990-talet haft ett flertal kungliga besök" blev jag faktiskt ganska besviken på interiören...
https://www.hemnet.se/bostad/fritidshus-4rum-hallaryd-almhults-kommun-stenshult-8-10295255
Rubriken :meh:
"Exklusiv, arkitektritat fritidsvilla med generösa ytor och modern, öppen planlösning."
Stämmer bra med bilderna *not* :cautious:
Det var det mest intetsägande lilla hus jag sett på länge...

Jag är allmänt oimponerad plus att jag håller med @Mia_R, hur kul är det att stirra på sly?! Det enda jag kände när jag såg bilderna var: "F-n, kan någon starta en röjsåg snart?!" :D

Jag är allmänt oimponerad plus att jag håller med @Mia_R, hur kul är det att stirra på sly?! Det enda jag kände när jag såg bilderna var: "F-n, kan någon starta en röjsåg snart?!" :D

Skogen och placeringen har jag verkligen inget emot. Jag älskar ju skogen och avskildheten.
Men som @Mia_R skriver; man måste kanske var säker på att skogen inte blir att kalhygge.

Men designen var ju som världens tråkigaste lilla stuga. Ful inredning, köket speciellt.
Inget emot det heller om det var skitbilligt och priset är ju knappast något jag är beredd att betala bara för att några kungligheter varit där eller någon dansk musiker ritat stugan. Jag kunde ritat en bättre.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
61 62 63
Svar
1 245
· Visningar
87 695
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 676
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 634
Senast: Hedinn
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 561
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka