Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

alla spottar i taket... Varför har de gjort så? Och mattorna/golvet i sovrummen.... hur tänkte de där?

O_oO_oO_oO_o

Grejerna i taket... den blå stöpplade hallen... den fruktansvärda färgen i köket... golven på övervåningen...

haha vilket hemskt hus!
Bordet i köket tänkte jag bara "strippstång". det passade in med alla spotlights och färger liksom.
"äsch det här gamla köket, vi piffar till det lite!" "och här i hallen kan vi matcha trappen och taket med den gamla tapeten, fränt!"

Och om någon skulle missa det, så har man även poängterat att fotot från toaletten är "kreativt"...:D

"Om vädret tillåter ser ni Göteborg mellan träden!" Ja, jisses....:D;)

*halvt kl*

Jag är mest fascinerad över priserna på de senaste objekten, det lär kosta en jädra massa för att få det beboeligt med så i mina ögon extrema smaker. :nailbiting:

"… balkong med härlig utsikt".

4f061-087d2-2af45-a8a46-5d04c-4d224-4d2aa-51244.jpg

http://bostad.skandiamaklarna.se/till-salu/CMBoLgh/471IOQI2MVS88CV2?source=Hemnet

Tjaa... man ser ju långt iaf.... jag gillar att dom tagit en bild på utsikten med maximal inzoomning på det enda som är fint :P.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 073
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar