Spännande, budgivning!

Sv: Spännande, budgivning!

Du får va på mäklaren så han ringer å pressar dem lite ;)

Här går husen så fort attr har man inte löftet klart vid visningen hänger man inte me ;)

Synd att det inte är så här, då hade jag ägt lägisen nu typ ;):angel:

Men det kommer bli tät kontakt med mäklaren tror jag ändå.. Och hon vet att jag verkligen e intresserad vilket är bra=)
 
Sv: Spännande, budgivning!

Senaste uppdateringen är:

Inget hände idag heller och jag skulle precis ringa ner till mäklaren men hon hinner ringa mig först. Iaf är det tydligen så att det är ett annat par som är intresserade (hur man eg ens vill bo två st i en lägis på 43,7 kvm är lustigt, men aja).. De hade problem med banken vilket både är bra och dåligt. Bra för de kanske inte får låna så mkt, dåligt för mäklaren ville vänta på dem så de kunde buda de med... Mäklaren hade snackat med säljaren som tydligen hade godtagit mitt bud, så hade det andra paret inte velat vara med hade jag fått den för 470 000.. Helvetes skit lixom.. Hoppas det händer ngt som gör att de inte vill ha den och jag får den för 470 00.. Det vore riktigt bra och jag behöver inte låna så mkt=) HOPPAS HOPPAS!!
 
Sv: Spännande, budgivning!

Alltså...GAAAH vad jag avskyr att mäklarna alltid ska "hitta" eller "vänta in" folk! :mad:
Hade de inte hållt på så med dessa tramsiga fasoner så hade vi redan ägt vårt drömhus. *arg*

Lycka till med budgivningen! Jag hoppas att du slipper gå så mkt högre i pris.
 
Sv: Spännande, budgivning!

Och det allra senaste är.... Jag får den!!!! 470 000 kr ger jag för den, jag är sjukt nöjd och såå glad!

Nästa vecka ska jag kolla in den igen, undersäkningsplikten, ge gärna tips o råd om det, ni som har gjort det!
Så på tisdag om en veckan skriver jag under!!=)
 
Sv: Spännande, budgivning!

Grattis :banana: Vad var utg. priset?

Jag har precis pratat med banken och där är allt klart nu! I kväll skriver vi papper och imorgon besiktning!

Vad du ska kolla vet jag inte, för jag har ingen info om lägenheten ;) Är det t.ex spånskiva där det är brunnar så ska man kolal noga där och trycka och känna efter. För blir trä fuktigt så kan man ju få det torrt igen, är det spånskiva som blir fuktigt blir den upplöst och blir till sågspån när det väl torkar!


Knacka dörr med grananrna och fråga om de brukar bråka i tvättstugan :angel:
 
Sv: Spännande, budgivning!

Tack!

Priset avr 450 000 så helt ok=)

Tror det blir pappa som kollar om det är skador nånstans, Men tror det inte finns ngt att anmärka på=)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Sambon och jag har letat hus i minst två år. De som läser på Hem&Hobby vet det nog mycket väl. Jag överdriver inte om jag säger att vi...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 605
Senast: Gabbi
·
Äldre Jag ska titta på en lägenhet i veckan som kommer, som jag vill buda på om den känns lika bra som den ser ut. Det kom lite hastigt och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
11 167
Hästmänniskan (hoppas att tråden ligger rätt, annars får moderator gärna flytta den) Hej alla kloka Bukefalister! Jag skriver inte ofta här men...
Svar
14
· Visningar
2 932
Senast: ihnfsa
·
Hästmänniskan Jaha, då var det dags igen... med min vanliga otur.. Jag och sambon hörde ryktas om för 2 veckor sedan om en fin liten hästgård till...
Svar
18
· Visningar
2 865
Senast: kopia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp