Spalding dressyrsadel

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare karer098
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 2 441
K

karer098

Undrar över Spalding Finesse, är det samma som Spalding Britannica? Eller är det 2 olika modeller? Nån som vet?

/Karina

Sv: Spalding dressyrsadel

Gammal tråd, men det känns onödigt att starta en ny när det är precis det här jag undrar över!:laugh:

Någon som vet om det är samma?

Sv: Spalding dressyrsadel

Spalding Britannica är själva sadeln. Den finns i två modeller, den ena med kilbossor och den andra med rundbossor och jag tror det är den med kilbossor som kallas Finesse :) Jag har en sådan nämligen.

Liknande trådar

Fritid Vintern närmar sig och det kan bli svårare att komma ut i skog och mark. Har länge funderatpå att ställa en motionscykel i uthuset...
Svar
19
· Visningar
933
Senast: vakulina
·
Utrustning Skulle vilja ha lite tips av er som använder airbag väst. Har scrollat förbi någon modell som även hade skydd för nacken men hittar inte...
Svar
2
· Visningar
254
Senast: co-SMAD4
·
Utrustning Hej Någon som vet hur en glidskena på en skrittmaskin modell äldre skall smörjas hittar inga smörjnipplar eller dylikt så alla råd tas...
Svar
1
· Visningar
193
Senast: Angel
·
Utrustning Min unghäst blir tre år iår och av olika anledningar är jag inte så sugen på att sko henne traditionellt, inte just nu iallafall. Men... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 463
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka