Söta är de

Gnist

Trådstartare
Snyggingen.jpg


100_1128.jpg


100_1112.jpg


100_1121.jpg


100_1125.jpg


100_1133.jpg


De växer som ogräs :eek: och nu är det bara dryga 3 veckor innan de flyttar hemifrån till sina nya ägare.. Tiden går skrämmande fort ibland :crazy:
 
Sv: Söta är de

a055.gif
Halva bukehundfolket konverterar till jägare snart :rofl: :D :angel: ;)

Ha ha,Ja så kommer vi alla upp dig till o roffar åt oss varsin valp(säl) när du sover. Hä hä hä. O lägger pengar på köksbordet såklart. :D Ehem..:angel: :smirk: Närå.. Synd att jag inte bor kvar där uppe,då hade jag inte haft mer än nån mil till dig.:love: Måste erkänna att jag är liiite(LIITE) valpsjuk...Mmmm...:love:
 
Sv: Söta är de

Nu ska vi se här...

För att kunna norpa valpar krävs av norparen:

*Ska ta sig in i huset och fram till valplådan obemärkt, förbi 5 terriers, 2 jämthundar, 1 BC och 2 Finska spetsar :angel:

Tror nog att uppdraget "norpa valpar" fallererar redan där :rofl:

Dock vore det intressant att se vad hundskaran skulle göra om det kom in någon sådär oförhappandes på nattetid, så komsikom och testa den som vill :devil: :D
 
Sv: Söta är de

Men herregud vilka underbara små liv!! :love:

En sån skulle man haft..!! :love:

Jag har kommit på en bra avledningsmanöver.... Hehehe!! :devil:

Funkar Jämtarna på hjort och rådjur också??

*Tittar ut mot skogsbrynet och drömmer om rådjurssadel...:d *
 
Sv: Söta är de

Njää.. Ska man jaga rådjur och hjort får man nog skaffa en ras som är avlad till sådan jakt..
 
Sv: Söta är de

Men herregud vilka bedårande saker:love:
o jisses vad tiden går fort
 
Sv: Söta är de

Nu ska vi se här...

För att kunna norpa valpar krävs av norparen:

*Ska ta sig in i huset och fram till valplådan obemärkt, förbi 5 terriers, 2 jämthundar, 1 BC och 2 Finska spetsar :angel:

Tror nog att uppdraget "norpa valpar" fallererar redan där :rofl:

Dock vore det intressant att se vad hundskaran skulle göra om det kom in någon sådär oförhappandes på nattetid, så komsikom och testa den som vill :devil: :D

Hi hi,nja inte riktigt så suicidal är jag. :p hö hö. Mina hundar tryckte upp en stackars hyresvärd i ett hörn när jag var på jobbet o han skulle fixa ventilationen. Där fick han snällt stå tills jag kom hem. :o :D
 
Sv: Söta är de

:love: Åhhh, vad gulliga de har blivit! Man blir lite valpsjuk...
 
Sv: Söta är de

Attans då! Men dom funkar väl som gullepluttisnuttmysaheladagenisoffanochätachokladpraliner-hundar också? :angel:

Har ni snö däruppe än?

(funderar på att byta till vinterdäck så jag kan ta med mitt hemliga vapen upp och norpa en eller två....)
 
Sv: Söta är de

*kastar mig i bilen och kör norrut, vinterdäck kan jag fixa på vägen!*
 
Sv: Söta är de

Du är välkommen om du vill snusa lite på söta små jämtvalpar och bli biten i tårna av sylvassa valptänder :angel:
 
Sv: Söta är de

Men guud vad söta de är. Såna och gråhundsvalpar är bland de sötatste man kan se som valp.:love:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 466
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 609
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 790
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 705
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp