Sorg för barnen som råkar illa ut...

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

Signe

Hur många är det som jag, som bara känner sån sorg för allt hemskt som händer barn i världen? Varje gång jag läser eller hör om nåt hemskt som händer ett barn, så är det som om en kniv vrider om i mitt hjärta. Jag tappar nästan tron på världen och känner mig så maktlös. jag skulle så gärna vilja hjälpa till på någe vis, har dock inte ekonomin till att skänka pengar som jag skulle vilja...Funderar dock på att bli en framtida fosterfamilj... är det nån här som är det?
 
Sv: Sorg för barnen som råkar illa ut...

Du är inte ensam om att känna så!
Sök på familjehem här på barnforumet så hittar du en hel del...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 505
Senast: Modest
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 435
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 737
Senast: Juli0a
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 795
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp