Sonens pappa har hört av sig efter tre år!!!

Sv: Sonens pappa har hört av sig efter tre år!!!

Joo jag är på god väg :) men det känns ganska glasklart att man väljer sin son framför en bra relation till min mamma

Joo jag är på god väg :) men det känns ganska glasklart att man väljer sin son framför en bra relation till min mamma
jag reagerade också på hurdant din mamma beter sig
Frågan är, hur långt har du kommit med dig själv? Hur ser tidsplanen ut? Finns det möjlighet att du kan få tillbaka vårdnaden för sonen med stöd från soc på något sätt? Eftersom din mamma inte riktigt verkar hantera vårdnaden på ett sätt som är för pojkens bästa...

Det är nog inget bra om du gör dig ovän med din mamma medan pojken bor där, men sen tycker jag att du kan strunta högaktingsfullt i vad hon gör och anser.

Nej det börjar gå framåt, och jag ska ringa till soc och prata med dom och säga att jag vill ha min son en helg i månaden, går inte att prata med mamma om det för hon tycker inte det är en bra ide.

Sen så tänkte jag att inom två år så ska jag ha honom på heltid och så får han åka och hälsa på mamma då och då.

Nej tänkte inte bli ovän med henne medan han bor där för då vet jag att min mamma kommer göra allt för att se till att han ska bli adopterad utav henne och hennes man.

Men jag kämpar som fan för att må tillräkligt bra för att ta hem honom igen.

Liknande trådar

Övr. Barn Nu börjas det, tjatet om att åka och bada med kompisar. 🙈 Sonen är 11 år, fyller 12 i december. Varit/är sen i motoriken och väldigt...
2
Svar
36
· Visningar
2 911
Senast: Thaliaste
·
Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 867
Senast: Oh_really
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 936
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
2 457

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka