Son of a gun xx?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Son of a gun xx?

Hej!
Min "svärfar" ägde Sweet Go Go och tog en del föl på sina ponnyston med honom. De enda stofölen som tittade ut var La Petite född 89 och Ebony född 90. Deras mor hette Molly. Låter lite knasigt att din häst hette Molly. Iofs så använde någon av grannarna också Sweet Go Go till sina ponnyston.. Sweet Go Go var en genomsnäll hingst som var mkt trevlig att hantera, kallades Kurre och var c:a 153 cm.
Hälsningar Nadira
 
Sv: Son of a gun xx?

Hej!
Min "svärfar" ägde Sweet Go Go och tog en del föl på sina ponnyston med honom. De enda stofölen som tittade ut var La Petite född 89 och Ebony född 90. Deras mor hette Molly. Låter lite knasigt att din häst hette Molly. Iofs så använde någon av grannarna också Sweet Go Go till sina ponnyston.. Sweet Go Go var en genomsnäll hingst som var mkt trevlig att hantera, kallades Kurre och var c:a 153 cm.
Hälsningar Nadira

Vad kul att höra.!!! Om inte jag minns fel tror jag Mollys mamma hette Lucky och var en skäck. Vad jag vet fick Molly ett föl när hon var 3, det blev en hingst, brun tror jag, det var i då jag köpte henne, hade fölet hos mig nån månad sen lämna jag tillbaks det till ägaren.
Mvh Bumpigumman
 
Sv: Son of a gun xx?

Aha! Din Molly var från grannen(TN).
Lekte lite detektiv och hittade en Sweet Apollo som jag tror är avkomman till din Molly.
Lucky var en mycket trevlig C-ponny med höga knälyft fram!
Lucky fick ett föl till efter Sweet Go Go som blev skäck och fick namnet Starlight.

Hälsninga Nadira
 
Sv: Son of a gun xx?

Ja presic. När jag var och köpte Molly fanns där en skäck som hette Starlight. Jätte fina hästar, vad kul att världen är så liten:).

Skulle så gärna vilja se Molly igen....
Tack för infon Mvh Anna
 
Sv: Son of a gun xx?

Hej!
Min "svärfar" ägde Sweet Go Go och tog en del föl på sina ponnyston med honom. De enda stofölen som tittade ut var La Petite född 89 och Ebony född 90. Deras mor hette Molly. Låter lite knasigt att din häst hette Molly. Iofs så använde någon av grannarna också Sweet Go Go till sina ponnyston.. Sweet Go Go var en genomsnäll hingst som var mkt trevlig att hantera, kallades Kurre och var c:a 153 cm.
Hälsningar Nadira[/QUOT
Sv: Son of a gun xx?

Aha! Din Molly var från grannen(TN).
Lekte lite detektiv och hittade en Sweet Apollo som jag tror är avkomman till din Molly.
Lucky var en mycket trevlig C-ponny med höga knälyft fram!
Lucky fick ett föl till efter Sweet Go Go som blev skäck och fick namnet Starlight.

Hälsninga Nadira
Hej jag heter Elin och äger Sweet Apollo! Mollys avkomma :D hör gärna av er till mig!
 
Sv: Son of a gun xx?



Vad kul att höra.!!! Om inte jag minns fel tror jag Mollys mamma hette Lucky och var en skäck. Vad jag vet fick Molly ett föl när hon var 3, det blev en hingst, brun tror jag, det var i då jag köpte henne, hade fölet hos mig nån månad sen lämna jag tillbaks det till ägaren.
Mvh Bumpigumman
Hej! Jag äger mollys avkomma Sweet Apollo :D hör gärna av dig till mig :) /Elin Anderson
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Är det någon som har några tips på passande böcker? Jag gillar böcker som inte är för mörka/deprimerande, som har ett hyfsat lyckligt...
2
Svar
38
· Visningar
1 868
Senast: Butros
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 534
Avel Jag har ett tag gått i tankarna på att betäcka mitt sto om ett par år, jag fyller 17 i år och har ett d-ponny sto - detta betyder att...
Svar
4
· Visningar
1 305
Senast: Ketrawzc
·
Hundavel & Ras Jag har redan börjat kolla på hund nr 2s ras fastän det är LÅNGT fram i tiden och jag vet inte ens om jag kommer vilja ha ytterligare en...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 197
Senast: machafuko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp